GÜL.
***
Konağın içinde dört dolanırken Zehra aramışdı açdım ama ses yokdu.
Hemen geri aramışdım.
Acaba noldu ?
Yine Hakan mı bir arıza çıkardı?
Zaten iki gündür Tufana galiba kız bakıyorlar diye bi imada bulunup, canımı yeterince sıkmışdı.
Tufanın böyle bişey yapacağına inanmıyordum ama sonucta aramızda karı koca ilişkisine dair hiç bir şey yokdu.
Eyer ki benim üzerime bir kadın getirerse işde o zaman kalbimde her şey biter.
Onunla ne kadar aramız bozuk olur olsun, bana ne kadar bağrıp çağrsa da , acı kelimeler kulansa da , o çok sevdiğim elalarıyla asıp kese de tüm yaptıkları beni üzer,. kırar ama öldürmez.
Çünki beni yaşatan kalbim her zeresiyle " Tufan" diye atdığından, onu bi şekilde aff etmenin bi yolunu buluyordu ki, hep böyle olmuşdu zaten.
Düğünden sora bana yaşatdıkları önca şeyden sonra bir gecede beni koynuna almışdı ki bende pek hevesliydim.
Her tavrı her davranışından kabalık fışkırsa da o adamı seviyordum ve her haliyle kabulumdu . Ama bi tek bana ait olan o kalbine, hayatına bir başkasın alması haric. Bunu asla kaldıramazdım ve bu benim sonum olurdu.
*
Zehranın bu tuaf aramasında sonra benimde aramalarıma cevab vermeyince iyice tedirgin olmuşdum.
Telefonu yatağımın üzerine burakdım, birazdan aramasa Tufanı ararım diye lavobaya girmişdim.
El yüzümü yıkamış biraz ferahlamak istemişdim ama odama dönünce telefona gelen mesajlarla dünyam yıkılmışdı.
Zehraydı.
Bana 4 tane bir birinden güzel kız fotorafı gönderderek, altına da bir kalbimi öldürecek mesaj yazmışdı.
ABLA BİŞEY YAP KOCAN SANA KUMA GETİRİYOR.
Fotoroflara tekrar tekrar bakmakdan , dizlerimin üzerine çökmüşdüm.
Gözlerimin görüş açısını yaşlarım kötüleşdirdikce silip silip tekrar bakıyordum. Sesizce ağlarken aklımn çalışma sistemi bir arızaya uradı sanki,
Hiç bir şey düşünemez hale gelmiş sadece kızları izlemekle kalmışdım.
Onları teker teker bu konakda, bu odada, Tufanın koynunda hayal edince işde o zaman bana bişeyler oldu.
Hıçkırarak bağrmaya başlamışdım olmaz diye .
Olmaz bu olamaz,. o bana ait olmaz,..
Telefonu yere fırlatırken dolaba çakılıp yere düşümüşdü bende karşımda Ceylanı bulmuşdum.
Abla noldu sana kendine gel,.
Hayır olmaz ,. olmaz diye bağırıp odayı darma dağın etdiyimde beni sakileştirmeye çalışsada onu göysümde hiç bana ait olayan bir kol kuvetiyyle dışarı çıkartıp kapıyı klitlemişdim.
Abla yapma yalvarırım çık dışarı n"apyorsun,?
Abla kurnbanın olayım çok korkuyorum kimsede yok lütfen açç kapıyı,.
Kulaklarım hiç bişey duymazken sürünerek kendimi giyinme odasına atmışdım.
Her şeyi yerle bir ederken, makyaj masasında beni ölüme en çabuk götürer diye bişey aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL . ( TAMAMLANDI..)
FanfictionDügün gecemizdi. Pat diye çırpılan kapıyla içeri girdi. Sinirden ve öfkeden alevlenen gözlerle bana yaklaşdı ve kolumu kavradıgı gibi sırtımı duvara yapışdırıp hışımla konuşmaya başladı. Sannma ki benimle evlenip karım olucaksın. Hayatım Seyhanın...