GÜL/
***
Bak babam senden bişey isticem ana üzülmek yok, itiraz etmekde.
Gözleri dolu dolu olurken, sakın düşündüğüm şeyi isteme.
Babam diye elini tutup, bu hayatım boyunca senden kendi adıma istediğim tek şey. Ben oğlundan " boşanmak" istiyorum. Ve bunun için hem senden izin hemde yardım istiyorum.
Kurumuş dudaklarını yalıyarak, bir faciyadan bahss etmişim gibi gözleri devrilmişdi.
Saçlarmı okşayıp bu olmaz dedi melegum.
Ama baba,.
Bak gözümün nuru, melegum Tufan buna izin vermez,
Ben ondan izin almicam ki, senden sadece bunun için bana darılmamanı istiyorum.
Güzel melegum ben aranızdan çekilirim çekilçmesine ama , Tufan buna müsade etmez.Sevdigi kadının ölüsünden vaz geçmeyen adam onun canlısından vaz geçer mi hiç ?
İlactan gözlerim akıyordu ve ufakdan giden kafamla elini dudaklarıma yaklaşdırıp, beni aff et dedim. Bu hayatda tek yanlış bişey yapdım? oda oğlunun hayatına girmek.
Aman kızım yapma böyle , bende kendimi suçlu hiss ediyorum.
Yok baba sizin bi suçunuz yok. Ben onu tanımasam bile bi şekilde kontrolsüz bi öfkeye sahip olduğunu defalarca görmüşdüm. Ben isteseydim dizlerine kapanıp seni, Esma anneni bi şekilde bu evlilikden vaz geçirirdim. Ama olmadı işde ,. cahil genclik napalıp her kes gibi benim de başımı yakdı.
Ama kızım böy,,.............................
Yastığa düşen başımla uykuya dalmışdım.
**
TUFAN.
***
Bu gün hastanede tam bi haftamızı bitirmişdik. Ve artık bi hayati tehlikesi olmadığını bilmek beni dünyanın en gamsız adamı yapsa da düşdüyüm durum tam ağlanıcak türdendi.
Ben ,.! kos koca Urfalı Tufan ağa karımı uyudukdan sonra anca göre biliyordum, dokuna biliyordum. Oda tabi ilaçla uyutulduğunda.
Beni görmeye tahamülü olmayan kadınım.!
Bide aşmamız gereken pisğolojik durumu. Tek bi kere doktor Vedad bebekle ilgili benim yanımda konuşurken öyle bağrmışdı ki bebeğime dokunmayın diy, e ona nasıl yaklaşacagımızı bilmiyorduk.
Ben anlamıyorum kasden mi yapıyordu ? yoksa bu nasıl bişeydi hiç bir fikrim yokdu.
Boş karnına eliyle sürekli okşuyarak n"apmga çalışıyordu.???
**
İçeriden çıkan babamın düşen yüzünden bişeyler olduğunu anlamışdım. Yaklaşıp koluna girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL . ( TAMAMLANDI..)
FanfictionDügün gecemizdi. Pat diye çırpılan kapıyla içeri girdi. Sinirden ve öfkeden alevlenen gözlerle bana yaklaşdı ve kolumu kavradıgı gibi sırtımı duvara yapışdırıp hışımla konuşmaya başladı. Sannma ki benimle evlenip karım olucaksın. Hayatım Seyhanın...