GÜL.
***
Hava kararmış, benim de bilğisizlikden içim kararmışdı.
Aklıma türlü türlü kötü şeyler geldikce deliricek gibi oluyordum.
Yaa Tufana bi şey olmuşsa?
Yaa hamileyim diye Sultan bana kasden haber vermiyorsaa?
Yemin ederim derilicem.
Telefon elimde o kadar aramışdım ki tuş alanının başı dönmüşdü. Ama yok çalıyor, çalıyor ama açan yok.
Zaten en sonunda da kapanmışdı. All,. işde son noktaya da geldiyimize göre kendimi salıncağa gömüşdüm.
*
Çocukları bi şeylerle oyalayıp yedirip yataklarında cizği filmi izlemeye yollamışdım ama kendim hiç bir yere sığamıyordum.
Sırtıma bir şal alıp, terasa çıkdım. Kalbımın atışlarını kulaklarımda duyar olmuşdum ki önce bir mesaj geldi,.. Aç güzelim benim diye,..
Ardından da aramışdı.
O kadar kızğındım ki ama kendimi tutmayı denicekdim.
Alo güzelim nasılsın?
İyiyim iyiyim hatda çok çok iyiyim ki, kapıdaki adamların tımarhaneden anbulans çağırmak üzereler.
Tamam Gül haklısın ama inan ki çok kötü şeyler oldu,
Kötü mü? salıncağa çökmüşdüm..
Hemen telaşla yok bişey güzelim dedi, başımı kaşicak zamanım yok anlamında demek istedim.
Tufan sen benim bebeğimi düşürmek mi istiyorsun?
Allah korusun annesi o nasıl söz ,? Bu günüm zaten cehhenem gibi geçirmişim, bide sen azarlama.
Tufan ne diyorsun bi öyle,. bi böyle, açık açık konuşsana nerdesin? Sabahın köründe çekip gitmişsin,. arıyorum açmıyorsun. En sonda MaşAllah bıkıp kapatdın suratıma.
Haa ben o telefonumu ormanda düşürmüşüm,.bi daha o hattı arama güzelim.
Ne ormanı ağam? kurban olayım bişey söyle bak yoksa deiricem.
Yok bişey güzelim bi tek şunu bil her şey, tüm kabuslar bitdi. Şimdi konağa dönmek istersen çokuklar sizi götürsün. Yok yarın dönelim dersen oda olur.
Yaa ne diyorsun Tufan bu çok iyi bir haber. Allahın sanna şükürler olsun. Ağam o Doroydu neydi o it Kasım çıkdı deme,.
Malesef tamda kendisi çıkdı. İsmini bile kulanamicak kadar korkak ,. sinsi çakal.
Nerde şimdi?
Gül bunları yüz yüze konuşalım olur mu, sen konağa gel benimde içim rahat olsun.
Tamam yaa zaten burda sıklıdım teklikden.
Gül bak heyacan yapmasan sana bir güzel haberim var.
Ne haber,.
Heyacan yapmicağına söz verr,......
Tamam söz ,.,. elimi karnıma koyup kendimi ikna etmişdim,..." ben hamileyim,.. fazla heyacan stres yok."
Haa şöyle,. diye ardından sakince Tayfur konuşdu demişdi ki ,. çığlık atmam bir oldu.
Gülll sana diyorum Güll,. hani fazla heyacan yokdu,?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL . ( TAMAMLANDI..)
FanfictionDügün gecemizdi. Pat diye çırpılan kapıyla içeri girdi. Sinirden ve öfkeden alevlenen gözlerle bana yaklaşdı ve kolumu kavradıgı gibi sırtımı duvara yapışdırıp hışımla konuşmaya başladı. Sannma ki benimle evlenip karım olucaksın. Hayatım Seyhanın...