TÜFAN.
**
O gün Hakanı zor kendine getirmişdim. Saatlerce uyudukdan sonra gözlerini Özgürün bekar evinde açmışdı.
Dilli peltekleye, ab ,.. abi , i bizim ne işimiz var burda demişdi.
Hakan kendine gel kardeşim iyimisin?
İyiyim Tufan iyi olmaya çalışıyorum.
Hakan neler oluyor, kardeşim bi bana derdini söyle birlikde çözelim.
Yaa boş ver beni be Tufan. Sen git o vefasız karının koynuna gir.
Hakan bak beni zıvanadan çıkarıyorsun haberin olsun. Yaa oğlum bi bana baksana , senin neyin eksik, güzel ailen, annen, çocukların, eşin bizim gibi kardeşlerin,
Daha ne istiyorsun oğlum?
Gözlerini zar zor açarak, kahbelik olmayan bi dünyada yaşamak istiyorum Tufan.
Başımı annemden sonra güvenle koya bileceyim bir kadın kucağı arıyorum Tufan.
Sahte hayatlardan, sahte bakış, gülüşden, sözden uzak olmak istiyorum Tufan.
Ben yarın hastalandığımda beni terk etmicek bir eşş istiyorum Tufan oldu mu? vere bilir misin?
Gerçi benimki de sorumu,. adamın kendi karısı ölüme terk etmiş birisi bana nasıl bulucak ki?
Sözleri akrep zehrinden beterdi ama kendimi belli etmeden ,. sen şimdi sarhoşsun toparlan konuşucaz.
Neyi konuşucaz ağa neyi? O kadını boşamicaksın orası kesindir,. ama seni kendi ellerimle nikah masasına oturtmasam ben kendime gelemem.
Saçmalama Hakan iyi değilsin ilaclarını da almıyor muşsun?
Yaa başlatma ilacına,....................
Tamam tamam havamızda değiliz sen bu akşam burda kalıcaksın eve gitmek yok.
Hayır gidicem,. hem sen kim oluyorsun da bana emir veriyorsun ,?
Hakan kanka bak iyi değilsin bu akşam burda kal yarın toparlan öyle gidersin.
Kalmicam Tufan , eve gidicem, Cihanımı özledim.
Bak güzel kardeşim ben sana emir felan vermiyorum ama burda kalman gerek şimdi eve gidersen Zehrayla tartışırsın tatsızlık olur.
Ne tartışacak laann benimle o? Zaten hepsini bir kaşık suda boğacağım var.
Hakan yapma bak ben de kendimi kötü his ediyorum, hem her kes aynı değil ki lütfen dövme kızı. Başkasının hıncını karından alma.
Burak abi Allah aşkına hepsi aynı değilmiş,!
Bu dünyada öyle bi insafsızlığı bi tek Gül yapmazdı diye düşüne bilirdim.
Pardon da sen benim karımla ilgili ne çok şey biliyorsun ,. diye şaka gibi bişey yapmışdım biraz keyfi açılsın ama izinsizce akan göz yaşını silip,,
Tufan ,. abicim o kız gözümüzün önünde büyüdü. O böyle bişey yapdıysa annem dahil her kes yapar. Ben hayata küsdüm abicim.
Saçmalama Hakan bak her şey yoluna giricek. Sen bir kaç gün burda kal ilaclarını al yoksa ben başka tür davranmak zorunda kalıcam.
Nasıl başka tür? Tımarhaneye mi yatırıcaksın?
Haa Tufan ağa söylesene,.diye bağırmışdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL . ( TAMAMLANDI..)
FanfictionDügün gecemizdi. Pat diye çırpılan kapıyla içeri girdi. Sinirden ve öfkeden alevlenen gözlerle bana yaklaşdı ve kolumu kavradıgı gibi sırtımı duvara yapışdırıp hışımla konuşmaya başladı. Sannma ki benimle evlenip karım olucaksın. Hayatım Seyhanın...