TUFAN
**
ISTANBUL.
***
Hastanede Toğrulun kafasını yemişdim sabrsızlıkdan.
Bular bunca zaman n"apyolar içerde kardeşim ? diye değinirken , nihayet doktorun boyu göründü kapıdan.
Ohh be hele şükür.
Doktor bey nasıl oldu?
Tufan bey gayet başarlı bir emelyet oldu. Bundan sonra ikinci bir emelyatla " Yelizarov aparatı" takıcaz dizden ağşagı nahiyesine. Tam tamına üç ay bacağında kalması gerekir.
Toğrul kaşı çatık , doktor o dediğiniz şey. ,., kalması şart mı? Bizim Turğut yumurtlicak bu süre zarfında.
Valla Toğrulcum yumurtlasa da , doğursa da, üç aydan sonrada çıkartıcaz.
Tamam yaa sorun değil dert etdiginiz şeye bak . Ayrıca her şey için çok sagol doktor yaa , ellerinize sağlık.
Siz sağolun Tufan bey.Bu arada eşiniz nasıl bacağıyla her hangi bi sorunu yok di mi?
Hayır hayır gayet iyidir, hiç bir şikayeti yok.
Yinede bi kere müaineye getirirseniz çok daha iyi olur.
Tamam arada gidicem getiririm.
Toğrul elinde ki kahveni doktora uzatıp, alın dokor dedi. İnanın ki tam vaktinde çıktınız o kapıdan yoksa kafamın bi tarafını bulamicakdınız.
Doktor gülüçseyerek Tufana bakdı.
Napyım Toğrul, ben hayatım boyunca bu hasatane köşelerinde çok bekledim de,. . Hiç sevmiorum hastane kokusunu.
Merakımı mazur görün, ama karınızdan başka kimin için beklediniz ki?
Tufan acı acı gülümsünüp, ilk bekleyişim doktor bey tam 8 yaşında olmuşdu.
Annem için.
Bebeyi olucakdı. Bana bi kardeşin daha olucak dediklerinde dayanamamışdım heyacandan, bende hastaniye gelmişdim ama bekle bekle sonunda annemin cansız bedenini verdiler elimize.
Başınız sağolsun.
Siz sağ olun.
Sonra genc delikanlıydım. Bi gün haber geldi ki, babanı hastaniye kaldırmışlar. Kaburgasının altında damar patlamış, iç kanamadan bayılmış.
Sonra abim kaza yapdı. Onunda şansı yokdu.
Sonra küçük kardeşim vuruldu. Hemde kurşun kafasının arkasından vurulmuş gözünden çıkmışdı. 7 saat emelyatda kaldı.
Şükürler olsun ki iyileşdi ama bununla bitmedi. Yüzünün görsel hali iyi değildi.
Evet aynen diye Toğrul sohbetin bu yere varmasından çok rahatsız olmuşdu. Dilini tutamadığından kendine bi güzelinden kfürler yağdırıyordu.
Kardeşim biraz çekingen biridir. Yüzün de görsel olarak kötü hale gelince , haliyle iyice kendine kapanmışdı.
Onu Almaniyaya götürdüm. Tam 4 kere amelyat oldu. Kozmetik cerahlar gerçekden bi haraka yaratmışlardı yüzünde. Boranın olmayan gözünü, göz kapağını, vede göz etrafı eybecerlikleri tamamen aradan kaldırmış bi güzelik yapmışlardı. Tabi bu sefer de beklemek gerekirdi ve bu sefer yalnızdım. Tam toplamında 4 kere emeliyatın saati 16 saaat olmuşdu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL . ( TAMAMLANDI..)
Fiksi PenggemarDügün gecemizdi. Pat diye çırpılan kapıyla içeri girdi. Sinirden ve öfkeden alevlenen gözlerle bana yaklaşdı ve kolumu kavradıgı gibi sırtımı duvara yapışdırıp hışımla konuşmaya başladı. Sannma ki benimle evlenip karım olucaksın. Hayatım Seyhanın...