GÜL.
***
ARALIK.
Yarın Leylayla Ahmetin canım kardeşimin düğünü vardı ve ben kocamın , sevdiyim adamın git gellerinden yorulan kalbimle bu çok beklediğim bir günü , şimdi nasıl yola vereceği mi düşünüyordum.
Çünki tam bir aydı Tufan bana resmen göz açdırmıyordu ve her fırsatda beni yılan gibi çalmkla meşkuldü.
Konağa gelmeye o kadar da hevesli olmyan kocam bazan Toğrulun bekar evinde, bazan ofisde, bazan da villada aşk yuvamızda kalıyordu.
Konağa geldiyinde de ya iş odasında, yada odamızda ki kanefe de bana göz dağı vermekden başka bir işi yokdu.
Bana dokunmayı burak, ismini bile ağzıma almama izin vemeyen bir adam haline gelmişdi. Ona bana bunu yapma dediğimde, "sultan için dönmüşsün yaaa, istediyin zaman onun koynuna gire bilirsin "" diye bir alayda etmişdi.
Ukala.
Ben anlamıyorum niye bu kadar abartmışdı ki?
Ben Esma sultana bir söz vermiş olsam bile bu ne mana kesb eder ki?
Sonucta sen benim karımsın benden asla boşanmana izin vermem diyen oydu. Ben gelmek istemesem de benim kolumdan sürüklemek olsa bile konağa geri getricekdi.
Ben anlamadım öyle yapsaydı daha mı güzel olucakdık?
Hiç anlamıyorum bu kaba adamı ve bunca zaman da, tek anladığım bi şey var oda çok çok kinli olduğu.
Beni yatağımda yanlız burakarak da sanırım bana enn ağrı cezayı vermişdi.
Yani sevişmek için elden ayakdan getmiyordum, gebermiyordum ama hamile kalmak şansımı elimden almışdı.
Her gün dua ediyordum bu saçmalık bitsin diye. Üzerine bide konakda Ceylanla aramız hala limoniydi Zeliha yüzünden.
Ah be Zeliha kendi olmasa bile ismi ortalığı bulandırmaya yetiyordu.
Bunun üzerine de Esma sultan son zamanlarda tam bir kaynanalık yapıyordu bana.
Tufanla armızın bozuk olduğu öyle bir her davranışına yansıyordu ki, oda haliyle beni suçlu olarak bellemişdi.
Tabi aramızın onun sırını sakladığım için bozulduğundan habersiz di ve beni her gün geçdikce iyice günah keçisi bellemişdi ve hamile kalmam için beni çıkıştırıp duruyordu.
Bi keresinde ," yetin artık dedi , bu meseleyi uzatıp iyice zıvanadan çıkardın.
Hamile kaldın kaldın kalmadın, hiç yapacaklarımı fazladan sayma. Sizin bir çocuğunuz olmasa sürekli kudurup bir birinizin etini yiyeceksiz demişdi.
Tabi benim elim dilim mahkum. Ben nasıl derdim ki ?
Onu üzmek en son istediğim şey bile değil. Üştelik haftalardır Tufanın kaprizlerine , iyleleyici sözlerine oda katlanıyordu.
Tufan da sağolsun adamı sancmak da üstüne olmadığı için bu işde MaşşAllahı vardı desem abartmış olmam.
Önceleri Sulatanıla muatap olmasa da son zamanlarda Esma sultan diye itaf ediyor., bi şekilde konuşmaya gayret ediyordu.
Bu iyi gelişmeydi ve Esma annemin üzü bu son günlerde ufakdan ufakdan gülmeye başlamışdı.
Ortalığa çöken kabuslar kalkıcakdı bi şekilde ama Tufanın bana olan öfkesi ne zaman diner onu bilmiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL . ( TAMAMLANDI..)
FanfictionDügün gecemizdi. Pat diye çırpılan kapıyla içeri girdi. Sinirden ve öfkeden alevlenen gözlerle bana yaklaşdı ve kolumu kavradıgı gibi sırtımı duvara yapışdırıp hışımla konuşmaya başladı. Sannma ki benimle evlenip karım olucaksın. Hayatım Seyhanın...