TUFAN.
**
Gülü uçakdan melek gibi uyuyan haline kıyamamış öylece yatakda burakıp çkmışdım.
Alel aceleyle işlerimin başına gelmem hall etmem gerekenleri hall edip, Urfaya dönmem gerekirdi.
Günüm baya haraketli geçmişdi ve mal varlıgımdan iki villa, 4 arsanın satış ile ilgilenmeye başlamışdım bile.
Satış elemanım Elman bey baya başarlı ve ikna edici bir birisiydi ki zaten benim yanımda en iyilere yer vardı.
Bu tenpoyla da çalışırsak işlerimi tez elden hall edip döne bilirdim.
Öylen yemeğinde birlikde her zaman ki Türk restoranında yemek yemişdik ve eşimle birlikde geldiyimi öğrenindiğinde bana süpriz bişey söylemişdi.
Elton Conn Almanya turnovasında. 10 gün erzinde 6 şehirde konser vericek. İstersen eşinle birlikde size bilet ayarlayım. Malum adamın hayranısın.
Bu çok harika bişey olmuşdu ve Gülle verdyim sözümü de böylece tutmuş olucakdım.
Hem benim hoşlandığım Elton Connu onun da canlı dinlemesini çok istemişdim. İyi, çok güzel ayarla diye söyledikden sonra birlikde müşteriyle arsaya bakmaya gitmişdik.
Uzun bir yolculuk, ardından pazarlık felan derken baya zaman gecmişdi ki Gül aradı.
Bende geceyi iple çekiyordum ama galiba benden daha sabırsız olanlar var diye yüzümde oluşan tebesümle telefonumu açdım.
Açmışdım ve hiçde benim düşündüyüm bir sabırsızlık değilmiş ki sesini acısı telefonda duyunca canım yanmışdı.
Hemen anbulansı aramışdım, zaten hastane kaldığım eve 10 dakalık yoldu.
Kendim de müşteriyi Elmana postalayıp arabaya atlamışdım.
Yol Allahdan trafık yokdu ve hızlıca hastaneye yetişmem adına gaza basmışdım ki ben varana kadar tüm işlemlerden geçmiş, kan tahlileri alınmış normal odaya yerleştirilmşdi bile.
Kapıda Ali karşılamışdı yok bişey Tufan bey her şey kontrol altında ama ben odaya girip o güzel yüzünü görmeyene kadar içim rahat olmamışdı.
Tufan geldin mi ağam..
Yatakdaki halini kaldırıp sarılmışdım,. geldim güzelim geldim korkma tamam mı?
Tamam korkmuyorum ama çok üzür dilerim yine gecemiz mahv oldu.
Yapma be güzelim ne mahvı, senin sağlığın her şeyden önemli. Ben burdayım hiç bişeyden korkma , o dediyin gecelerden çok yapıcaz, belki bıkarsın benden.
O öpülesi dudağını büzmüş , bıkmam ben senden bıkmam . Hatda bu hayada tek doyamadığım varlıksın sen.
Ama sıkıldığında bu lafları hatırlatırım sana haberin olsun.
Yok dedim yaa sen benim bu hayatda enn sevdiyim varlıksın.
Bak beni şımartıyorsun güzelim. Şimartma, hem yol boyu o kadar düşündüm ki sana çekdirdiyim acıları, sıkıntları kalbim sızladı.
Tufan let...
Parmagımı dudağına koymuşdum izin ver diye. Ben seni çok çok sevsemde karakterim kaba biliyorsun. İnan ki sana kasdım yokdur ama bi şekilde seni üzmüşüm , kırmışım, incitmişim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL . ( TAMAMLANDI..)
FanfictionDügün gecemizdi. Pat diye çırpılan kapıyla içeri girdi. Sinirden ve öfkeden alevlenen gözlerle bana yaklaşdı ve kolumu kavradıgı gibi sırtımı duvara yapışdırıp hışımla konuşmaya başladı. Sannma ki benimle evlenip karım olucaksın. Hayatım Seyhanın...