O gün ilk kez birlikde hemde yalnız olarak bişeyler yapmışdık. Bana bakarken gözlerinde ik kez şefkat görmüşdüm.
Korumacıydı, kendine has sevme şekli vardı, anında seni ateşden alar, sarıp sarmalar ve olanüstü etkiliyici karızmasıyla mutlulukdan semalarıda yıldızların yanına taşıya bilirdi .
Ama bunların yanında en çok kırıcı yanı vardı.
Saniyeler içinde seni kaldırdığı göklerden yere çarpmaya müsayet bir siniri hep hazır bekliyordu.
O gün bana yaklaşmasını o kadar içden istediyini belli ediyordu ki , sanki bir aile ola bilmemiz için bir gayrete girmişdi. Ve hiç Esma annemlerin bile haberi olmayan sırrnı benimle paylaşmış bana ne kadar güvendiğini ortaya koymuşdu.
Bu arada bu kaba adamın bu kadar hasas olduğuna, sırf kız çocuğu diye kanından olmayan birisine sahip çıkmasından çok etkilenmişdim. Hele hayat kadınları konusunda söyledikleri sadece harikaydı benim için.
Kim olursan ol benim için de bir kadın kadındı ve asla o irenc hayatı hiç bir kadın hakk etmiyordu.
İçinde bunca güzelikler varken kabuğuna çekilmiş bir adam vardı karşımda .
Kaba adam.
Ne diye duyğularını gizliyordu ki?
Ama bence gizlemiyordu. sadece olanını serğiliyordu o kadar.
Köy evinde gerçek bir huzur vardı ve açıkcası ilk kez onunla yalnız kalmakdan zerre korkmuyordum.
Üzerine amcayla karısına bayılmışdım.
Olarda beni sevmiş ve en son manğal keyfi yaparak güzel bir sofrayla sonlandırmışdık. Bu arada ilk kez Tufanı manğal yakarken kebab bişirirken yakalamışdım ve baya becerikliymiş ağa.
Konağa döndüyümüzde uyanık kimse yokdu.
Allahtan da öyleydi.
Şimdi hiç kimseye hesap vermek istemiyordum.
Odaya girişimizle Tufan kolumu yakalayıp beni kendine çekdi. Çenemden kaldırıp gamzemi okşadı. Ve hiç bir şey olmamış gibi artık bu saçmalığa bir son vermek istiyorum dedi.
Ve bu sefer hiç zorlanmadan burda bu yatakda uyumanı istiyorum .
Ben istemiyorum dedim.
Açık ve net. Hiç gözlerimi kaçırmadan.
Anında kollarımı burakdı.Hemen de yüz kasları katılaşmış , kaşları çatılmışdı.
Daha fazla gerğinliyini seyr etmeden iyi geceler diyip giyinme odasına daldım. Hiç duşla felan uraşıcak değildim ve yatağımı yapıp ışıgı kapatdım.
Ona olan kızğınlığımı tuta bilmişdim ama beni istediyi gibi kulanmasına becerdiğim kadar izin vermicekdim.
Bu neydi ki şimdi böyle. Fatı otur. Fatı kalk oyunumu oynuyoruz?
Dün istemiyordum ama bu gün canım çekmiş,. bi zahmet koynuma girsene,!.
Saçmalık , gerçekden saçmalık.
Her şeyin bir adabı vardı. Madem evlilik hayatı değil, evcillik hayatı yaşıyorduk adına layik yaşamalı hakını vermeliydik.
Yok öyle dünya Tufan ağa.Sen isediğini almaya alışıksın ama bi zahmet bu sefer de öyle olmasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL . ( TAMAMLANDI..)
ФанфикDügün gecemizdi. Pat diye çırpılan kapıyla içeri girdi. Sinirden ve öfkeden alevlenen gözlerle bana yaklaşdı ve kolumu kavradıgı gibi sırtımı duvara yapışdırıp hışımla konuşmaya başladı. Sannma ki benimle evlenip karım olucaksın. Hayatım Seyhanın...