ÖLME LÜTFEN . Bölüm 38

657 22 9
                                    


GÜL.

****

Kulaklarına dolan" Esmanın sultanın oğlu " kelimseiyle Cihan kendine gelmiş anbulas helkopterle ona ilk müdahileyi yapıp kanı durdukdan sonra özel uçakla Istanbula Vedad doktorun çalışdığı hastaneye gelmişdik. Yol boyu yalvarmışdım kulağına  "ölme lütfen"  diye.

Ben sensiz yaşıyamam ölme.

Onun baygın haline ve de tam  üç  kurşuna ramen asla aklıma kötü düşünceleri getirmiyordum.

O ölemezdi, beni böyle bu şekilde burakıp gidemezdi.

Gözlerimin ağlamakdan yaşı kurumuş, yanan bağrım feryadı arşa yükselmişd.

Ona bakınca sesizliyin ne kadar da ondan uzak olduğunu hiç yakışmadığını, ve de bir an önce o güzelim aşık olduğum ellelarını açsın da çağrsın bağrsın istemişdim.

Bizim hikayemiz böyle bitemez, lütfen ölme , ölürsen yeminim olsun ki senden sonra yaşamam demişdim kulağına emelyata girmeden önce. Sesiz olsada beni duyduğuna inanıyordum.

O Tufandı bu kadar kolay vaz geçmezdi,   üç kurşun olsa bile dayanıcak gücü olduğuna inanarak o masaya uğurlamışdım.

Kendimi yere atdım kapı önünde ," senin bana bir babası kılıklı " sözün var.

Lütfen bana geri dön. Sözünü tut. Sen söz verdin mi sözünü tutarsın. Bu seferde Tufan ağaya yakışanı yap. Lütfen lütfen dön bana .

**

Emeliyathane önünde beklemekden baçaklarıma kara sular insede gözlerimi bir an olsun kapıdan almamışdım. Hayatım boyunca çok acılar yaşamışdım ama bu sefer farklı bir  dayanılmaz tadı vardı.

Kalbimin içinde bi şeyler küçük parçalara ayrılıp  zehir tadında kanıma karışırken, her zerem  yağmurdan sonra  siçak güneşden buhar olan  su taneleri gibi buharlanıb yok olmakdaydı.

Tufansız bir hayatın hayalini  bile   cehennem azabı  gibi beni yakacakgını biliyordum   ve şu an onun benden uzaklaşmasına bile tahamülüm yokdu. Allahım nasılda her şey güzelmiş.  

Onu  her gün   görmem, sesini duymam beni azarlaması , hatda   kızıp küsmesi bile bir nimetmiş .

 Bana yaşatıklıarı onca şeyin sıralamasını yaparken, şimdi  bi daha  yaşanılmayacakların korkusu canıma dolmuşdu.

Yaa kurtulamazsa,?,..

Ya bana geri dönmezse,.?

Ya bi daha o çok sevdiyim ela gözlerini açıp bana bakmazsa,?,.

Şu an her şeye razıydım. Bana istediyini söylesin, kırsın döksün, ama  sesi gelsin, duymak istiyordum., Bana kızgınlıkla baksın ama baksın görmek istiyordum,.

Bi an bulanan midemle kendimi hemşirenin yardımıyla sürüyüp lavobaya atdım.

İyi misiniz hanmfendi?

Kafamı salladım , merak etmeyin ben hall ederim.

Gitmişdi.

Elimi mideme götürdüm, çok tuafdı niye surekli bulantılarım vardı ki?

Acaba gerçekden hamile miydim? Tufandan bir parçanı içimde düşününce tüm yaralarım sarmış iyileşmiş gibi oldu.

El yüzümü yıkayıp aynada sararıp, mahv olmuş halime bakdım. Bi nefes alan ölüden farksızdım.

GÜL . (  TAMAMLANDI..)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin