PİŞMANLIK.!!
Kalbi yerinden söküp almaya gücü olan tek duyğu!
Pişmanlık!
Aklın kalbe hükm edemiceyi , ama gec kaldıgı o an!
Ve de ruhunun param parça oldup arafda savrulduğu, derin derin kuyulara gömüldüyü an. !
Tam da böyle hiss etmişdi korkusuz, gözü kara, gururuyla kibirini bir birine hep karıştırıp, kalbler yakan Tufan ağa.!
O kalb ki bu hayatda üzerine en çok titrediyi bir kalb di vede hasta olduğunu bile bile kırmış, dökmüş, mahv etmişdi.!
Vede kendini hiç bu kadar zayıf, hiç bu kadar çaresiz hiss etmemişdi.
**
Hakanın ağzından duyduklarıyla güneşi sönmüş Tufan ağa bi an arabayı durdurdu.
Hakana dönerek sen ne saçmalıyorsun?
Diye bağrsada ellaları ufakdan dolmaya başlamışdı.
Hakan kekelerken , şey abi belki yanlış olmuşdur, kalbi vardı ,..belkı nefes olmuş, nebiliyim , kriz felan, şey diye bi sürü saçmalık yaptıkdan sonra Tufan kararan dünyaslyla olamaz ,. olmazz,. öyle şey olmazz,. diye dreksiyona bur yumruk indirip anbulans helkopteri ara.
Hakan son suret gaza basan Tufana bi süre baka kaldıkdan sonra Tufanın bağrmasıyle kendine geldi.
Hakan mal gibi ne duruyorsun Özgürü ara, helikopter göndersin diye açılmış donuyla süzülen göz yaşlarına karşı koyamadı. Esen elleriyle zorda olsa Özgürü araya bilmişdi.
Özgür çabuk Anbulans helkopteri Berdan ağanın konağının çatısına gönder.
Abi nolll.,..
Gönder Özgür.
Tufanlar çok uzakda değillerdi ve çok geçmeden Tufanın uçurduğu arabayla konağa varmışlardı.
Arabadan hızla inen Tufan merdivenleri üç beş katl ederken Esma sultanın ağlama sesi kulaklarına doldu.Sesin ağrlığından bacakları tutulsa da sürüyüp varmışdı.
Yatak odasına dalınca odanın ortasında Gülün uzanmış haliyle karşı karşıyaydı. Odanın tam ortasına , bir dösek üzerine uzatılmış ve yüzeri beyaz bir nevresimle kapatılırken sesiz ve sakin hali kanını dondurmuş du.
Etrafını kadınların feryadı sararken Tufan hayatının en ağır sınavıyla, pişmanlığıyla karşı karşıyaydı. Bu hayatı boyunca öfkesinden aldığı enn büyüyk darbeydi.
Kapı ağzında bacakları yürüyemez olurken Hakanın dayan kardeşim kelimesiyle kendine geldi biraz.
Bu olamz dı daha 10 daka evel sevdiyi kadını cap canlı önündeyken,şimdi öylece sesiz sakin çekip gidemezdi.
Esma sultanın yanından sevdiyine yaklaşırken nerden kalkdıysa bi anda Leyla panter misali Tufanın üzerine atladı.
Yumruklarını dayanmadan göysüne indirerek, sen öldürdün onu,. sen sen, sen yaptın sen .
Kendine gel diye Esma sultan Leylaya bağrsada, Hakan zorda olsa anca onu bi kenara çekip kollarında tuta bilmişdi ama Leyla susmak bilmiyordu.
Sen öldürdün , sen,... sen öldürdün,"! Ablamı sen öldürdün, Sen yaptın katil, katilsin sen,..
Seni asla aff etmicem katil,.. Sen bi katilsin sen ğldürdün diye bağırıyordu.
Tufan kulaklarında bomba etkisi yaratan "ölüm"" kelimseiyle bi anda kendini yere atıp, ne ölmesi be? diye beyaz nevresimi Gülün üzerinden kaldırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL . ( TAMAMLANDI..)
FanficDügün gecemizdi. Pat diye çırpılan kapıyla içeri girdi. Sinirden ve öfkeden alevlenen gözlerle bana yaklaşdı ve kolumu kavradıgı gibi sırtımı duvara yapışdırıp hışımla konuşmaya başladı. Sannma ki benimle evlenip karım olucaksın. Hayatım Seyhanın...