TUFAN.
**
Hakanlarda çok güzel vakit geçirmişdik. Ve Hakan için aşılması zor olan Gülle yüzleşmesi hiçde sandığı gibi zor olmamışdı.
Çokda uzun sürmeyen bir konuşmanın ardından ikna olmuş bir Hakan vardı karşımda .
Helal olsun benim güzel kadınıma.
Bu kadın gerçekden mesleğinin hakını veriyordu. Hakanı karşısında küçük bir örencisi gibi olayları öyle güzel yönlerinden anlatmışdı ki, ikna olması bir çocuk kadar kolay olmuşdu.
Kendimi sofraya vermişdim onlar rahatca konuşsunlar diye ama tabi kulağım karımın o güzel sesindeydi.
Konuşmuş ikna etmiş, üzerine sofra muhabet derken, bebekleri de bir güzelinden saatlerce sevib öyle dönmüşdük konağa.
Ahhbe güzel kadınım, İnşAllah çok ama çok tezlikle kendi bebeğimizi seversin,!
**
Elimde hediyeyle beklerken tontol adam buyurun Cihan bey sizi bekliyor dedi.
Ofise ayak basmamla Cihan ayaklanmışdı, vay,. vay ,.. vay,
Bu ne süpriz Tufan ağa?
Sen buraların yolunu biliyor muydun?
Sarılmışdım, sen bana gele biliyorsun da , benim ayakları mı yok,?,
Elbet bende Urfanın bir numara Çelik maden sahibi Cihan beyi görmek ,. ziyaret etmek isterim kendi mekenında.
Gülen yüzüyle çok iyi etmişsin, hoş geldin gel.
Paketi masaya burakdım, bu sana diye.
Ne bu? diye küçük çocuklar gibi hemen açmışdı.
Çerçivelenmiş fotorafı görünce gülümsündü, moderin Tufan mı yaptı bunu?
Valla bilmem ama çerçive iki başlı.
Nasıl yani?
Cihan bu yüzünde nişanlınla sen varsın, şimdi tersine koy bakalım çerçiveyi,.
Koyunca duyğulanmş , oğlum nerden buldun bunu? Bu fotorofdan bizim evde bile yok.
Sultan annenden. Onda vardi. Baksana Hamza ağayla Sultan gencliklerinde nasılda yakışmışlar bir birlerine.
Evet öyle yaa, lanet olsun ki öyle.
Tamam kızma ama sen hiç olmamışsın o tontol haline aralarında ama yapıcak bişey yok, sonucta evlat seçilmiyor di mi?
Tufann,. diye sesinin kalın yerine salıp, kendini ofisimde öldürtmeye gelmedin her halde.
Aşk olsun kuzen 40 yılın başı sana misafirliye gellmişim ölümden bahs ediyorsun. Hadi çocuk gibi bakma fotorafına da bi kahva söyle.
Tamam diye kahvelerimizi söylerken bu akşam babam amcalarınla konuşmaya gidicek, haber yolladı.
Cihan.
Efendim,..
Amcaların dediyine, niye" dayılarım" demiyorsun?
O çok erken Tufan. Hele bir hazm edeyim,. her kes de hazm etsin sonra bakarız. Yani kolay degil Tufan birden bire tüm hayatım değişti vede değişmeye devam edicek.
Cihan bak olurda bu satden sonra Doganlar seni başlarında istemezler yaaa,. bilmeni isterim ki ben senin yanındayım. Hem kardeşim inan ki ağalık için üzülmene degmez , üzülme olur mu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL . ( TAMAMLANDI..)
FanficDügün gecemizdi. Pat diye çırpılan kapıyla içeri girdi. Sinirden ve öfkeden alevlenen gözlerle bana yaklaşdı ve kolumu kavradıgı gibi sırtımı duvara yapışdırıp hışımla konuşmaya başladı. Sannma ki benimle evlenip karım olucaksın. Hayatım Seyhanın...