GÜL.
***
İyi akşamlar güzelim.
İyi akşamlar kocacım!! ama şimdi akşam değil gecenin körü.
Ceketini çıkartıp yatağa burakdı, sen beni azarlıyor musun? diye yanağımdan bir makas alarak cevabını dinlemeden lavobaya gitdi.
Lavovobaya girmesiyle de "mübarek gümbürtüyü koparmış dı.
Ben anlamadım bu adam sakar mı? yoksa ses salıp dikkatleri üzerine çakmeyi hep alışkanlık mı yapmışmıdır.?
Dayanamadım, el yüzünü yıkayıp yanıma uzanan haline bi sorayım dedim. Ama biraz kibar sormam gerek, gece gece beni öldürüp gömmesin.
Tufan,.
Beni kollarına alıp, ne var güzelim?
Tufan sen niye hep gümdürtü yapmayı seviyorsun? Bununla dikkat mi çekmek istiyorsun? Yoksa kendi hükmünü mü sergiliyorsun?
Ben duymasıyla kahkahayı basıp vucudumu dahada kendine çekdi.
Dudağımı hafifden ısırıp, bakıyorum gece gece dayak istiyorsun.
Kollarından çıkmaya çapalasam da beni sarmalayıp öpücüklere sardı. Sonrada yanına yatırıp, dudağında muzip bir gülümsemeyle, gümbürtümden rahatsız mı oluyorsun?
Çiyinlerimi silkinip, evet dedim. Ürkütüyorsun insanı.
Kahkahayı basarken, ne gülüyorsun dedim, ben şaka yapmıyorum, yürüşün bile adamı ezicek türden.
Bu sefer kendini yatağa burakıp, gülmekden karnıma sancılar doldu diye ovalamaya başladı.
Hem şaka bir yana yemeğe neden gelmedin? Berdan babam çok sinirliydi bu akşam.
Bana mı sinirlenmiş?
Bilmiyorum ama çok kızgındı. Zaten bişeyde yemeden kalkdı sofradan.
Gül diye cidileşen suratıyla , gelmediysem işim vardır demek. Sen hesab mı soruyorsun bana?
Yokk canım ne hesabı. Ayrıca korkma ben hadimi bilirim. Yani kırmızı çızğıye yüz metre kala MaşAllah hadimi bildirdiğn için nerde duracağımı iyi ezberlemişim .
Sesim kırgındı ve kendimi yatağa sokup yorğanı üzerime çekdim.
Kıkırdayıp, ne bu şimdi? küsdük mü?
Sesim çıkmayınca ceketinin cebinden bir paket aldı. Yanıma gelip saçlarıma kokulu öpücükler burakıp, kadınların bu "küsdüm gülü oyunundan" nefret ederim ama sana küsmek de çok yakışdığından yapma bile deyemiyorum.
Ve oturduğu yanı başımdan beni kendine döndürüp al dedi.
Kalkınıp, büzdğüm dudaklarımla ne bu ?
Dudağını dudağıma bastirip kendin bak .
Paketi açdım. İçerisi banka kartrııyla doluydu.
Ece Argun.
Leyla Sönmez.
Ayda Büklüm.
Nurgül Şensoy.
Gözlerim irildi. Ama Tufan bunlar benim okulumun öğretmenleri. Bu ne demek oluyor?
Haa şöyle gülde o gamzeni göreyim diye gamzeme ıslak öpücük burakıp, bunlar hocalarının kartı. Ve şu demek oluyor, bundan sonra hocaların bu kartlardan alıcaklar maışşlarını. Her ay senin hesabına para yatıcak . Ordanda kartlara. Banka her şey ayarladı. Tek bi şey kaldı o da maşşların mikdarı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜL . ( TAMAMLANDI..)
FanfictionDügün gecemizdi. Pat diye çırpılan kapıyla içeri girdi. Sinirden ve öfkeden alevlenen gözlerle bana yaklaşdı ve kolumu kavradıgı gibi sırtımı duvara yapışdırıp hışımla konuşmaya başladı. Sannma ki benimle evlenip karım olucaksın. Hayatım Seyhanın...