ÇAKAL. Bölüm 50

706 23 7
                                    

TUFAN.

***

Tufan nerdesin? buluşmamız lazım.

Ofisdeyim Cihan noldu?

Hiç geliyorum konuşuruz.

Sesinde ki endişeden bu sefer kesin bi haber getriceyine işaretdi.

Cihanı  dört gözle beklerken,  kapıyı tıklatan Özgür kahvesiyle birlikde içeri girdi,.  abi iyi haberler var diye.

Noldu Özgür , handi dağda kurt öldü de biz iyi haberler duyar olduk,.

Deme abi öyle şeyler duyucaz,  daha da iyilerini duyucaz ki,  Aziz komser gözünü açmış, kendine gelmiş.

Haa öylemi, demek Cihan bunu söylemek için geliyor. İyi güzel sevindim. İyileşmesine baksın. Onunla hesabımız henüz bitmedi.

N"apcaksın ki abi? Adamın hayin olmadığı  ortada. Nerdeyse canından oluyordu.

Hiç Özgür zamanı gelince örenirsin.

Kahvemi yudumladım harika olmuş ellerine sağlık.

Ama efendim biraz çok acı değil mi? Biraz şeker atsaz,.

Yok Özgür böyle seviyorum.

**

Kahvem bitmeden Cihan odadaydı. Şaşırmış , oğlum ışnandınmı? daha 5 dakka olmadı konuşalı,.

Asansordeydim Tufan ne ışınlanması.

Tamam  Cihan  sinirlenme  gel de,  ama  sanırım haberin senden önce ulaşdı.

Ne haberi , diye kendini koltuğa atlp, Özgür bi zahmet bana bir çay.

Hemen Cihan bey.

Komser hortlamış,.. her halde onu diyicekdin,

Haa öylemi iyi olmuş da benim haberim yok. Sabah konakdan çıktım ofisdeydim. Çocuklarada telefonla  konuşup haberleşmeyi yasakladığıma göre,.bi bilğim yok.

Tamam o zaman konu neydi?

Tufan şu adam Kızılbaşdı ne köpekdi,  o aramış.

Eee ne istiyor?

Tufan barajı patlatıcaklar.

Ne dedin? 

Barajı,.  barajı patladıcaklar,  diye endişesi tavan yapmış bana bakdı.

İyi güzel demek bu son hamelesi Doro köpeyinin, yada yanılmıyorsan çakal Kasımın.

Ne diyorsun Tufan  delirdin mi?     iyi,  güzel de,  neyin nesi? Bide Kasım ne alaka?

Valla Cihan ben pek  yüzde yüz emin değilim ama huylanıyorum, Kasımdan.

Tamam Kasımdan huylandığını gecdim de, iyi güzel derken ne demek istedin?

Bişey yapmicak mısın?

Yapcam hemde oyunun kralını. Adama söyle patlatsın ama gece yapsın  ki,  kimsenin canı tehlikeye girmesin.

Tufan aklın mı gitdi senin patlatsın da ne?

Cihan daha önce de konuşduk  bunları, fareni deliyinden çıkarmak için yem kulanmamız gerek. Varsın olsun patlasın. 

Çok olsa zarara giricem açılışı da bir ya,.  iki ay ertelenicek o kadar , ama kardeşim benim  konağıma yuva yapan  bu fareleri bulundukları delikden bi şekilde çıkarmam gerek ki olara istediklerini vericem. Beli ki bankadan kredi çıkmadı diye cesarete gelmişler. Mühtemelen benim köşeye sıkıştıgımı anlamışlar.

GÜL . (  TAMAMLANDI..)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin