YİNE BAŞA MI DÖNDÜK? BÖLÜM . 30

768 28 6
                                    


TUFAN .

****

Günaydın Özgür.

Günaydın efendim.

 Hakanlar geldi mi?

Yok abi  Hakan gelmicek, Turğutda karısını doktor kontürolu var öyleden sonra gelirim dedi. Toğrulda Istanbuldan gelen mühendisleri  almaya gitdi.

İyi güzel bana bir orta kahve, bide su projesinin maliye dosyasını bana getir.

Tamam abi getiririm ama içeride bir misafirin var.

Kim oğlum sabahın körü?

İstersen kendin gör diye ofisin kapısını açdı.

Vayy ,. vay,. vay Paşam gelmiş, hoş gelmiş,.  safa gelmiş.

Hoş bulduk Tufan ağa diye beni kollarına alıp, bu le lann, göbek mi yaptın senn?

Yokk be Alipaşa ne göbeyi.  Otur bakalım nasılsın?

İyilik sağlık nolsun.

Hımm diye tek kaşı  havada ,Alipaşam   bu biraz resmi oldu sanki,!

Nasıl olsun istersin?

Nebiliyim , evde , işde çoluk çocuk, hepsini merak ediyorum. Malum düğünden sonra hastanede buluşduk.

Valla Tufan  iş desen arılar bu sene  baya para kazandırdı bize.

Güzel,..,  güzel de. bizim bal payımız nerde?

Ağlama olğum getirdim.Bal seven adamlar gibide  meraklı.

Yok abi ben severim ama fazlası alerji yapıyor.

  Arkaya yaslanan Alipaşa , şimdi   dedi çoluk çocuk desen   annem bi şekilde bakıyor.Kolay degğl üç kız çocuğu,  kadında yaşlı bi kadın. Bide başlarında benim gibi bi baba   olunca baya sıkıntı yaşıyoruz.

Alipaşa kızların büyüyor,  olarla bi şekilde iletişim kurmaya çalış.

Olmuyo be Tufan. Ben o ahlaksız kadından sora kadın kız milletine güvenim sarsıldı. Bazan kendi kanlmdan olan kızlarımdan bile  soğuyorum o ahlaksızın karnından çıkmışlar diye.

Yapma paşa yapma böyle. Seni anlıyorum ama bu nefretle  de yaşanmaz ki.

Yok anlamıyorsun. Yani mümkün değil paşam. Benim çekdiklerimi yaşamadan beni anlamam mümkün değil. İnşAllah hiç bir zaman anlamak zorunda  kalmazsın.

Alipaşa sıyrıl artık geçmişden. Sen sana düşeni yapdın. Layiki olan cezayı verdin. Hayatına bak artık.

Verdim vermesine de içim soumamış be Tufan. Bazan kendimi de suçluyorum biliyor musun. Belki onu çok ihmal etdim. Belki  Vatan ,. görev derken geride burakdıklarımı unutdum , ihmal etdim diye,.  ama sonra kafama vuruyorum, diyorum ki Allahın ahmağı, ne çabalıyorsun kendi kendine.

Vatanı için göreve giden bi tek sen misin? Bu ülkede her göreve giden erkeyin karısı ihanet etseydi o zaman  başı üstünde kadın kafası kalmazdı.

Tamam paşam kendini bu kadar yıpratma.Geçmişin kokuşmuş hatırasını da  ısıtıp ısıtıp ikide bir karşına koyma. 

Sana bişey söylicem Tufan    ama aramızda .  O gün her şeyi öğrendiyimde aklım gitmişdi. Bir an kızlarıda öldürmeye yeltendim. Hatda bunun için eve bile gitmişdim.

Ama    Allahdan bu DNA   testi denen şey aklıma geldi de vaz geçdim. Belki inanmicaksın ama 4  tane farklı hastanede test yapdırdım belki bu kızlar benim değil diye.

GÜL . (  TAMAMLANDI..)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin