KADINIM . Bölüm 27

1K 29 6
                                    


Gül.

***

Sabahın köründe kalkıp işleri için ajansa giden Nihal Gülü Ahmete emanet etmişdi.

Etmişdi ama bi yanı onun yanındaydı.

Tez elden işlerini birazcık olsa da düzene sokup, çalışanlara bazı talimatları verip çıkmışdı. Zaten işletdigi küçük bir reklam ajansıydı, oda şimdilik Tufanın para yardımı sayesinde ayakda duruyordu.

Nihal işi burakıp tamamaen Gülle ilğilenmeye başladıkdan sonra baya aksamışlardı ama Nihal bu,. bi şekilde toparlamasını bilirdi.

*

Eve döndüğünde Gül hala yatağında kediler gibi kıvranıyordu.

Eve döndüğünde Gül hala yatağında kediler gibi kıvranıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nihalı görünce kalkıp oturdu.

Hadi uykucunun günü aydın olsun diye üzerine atladım.

Hadi Nihal sende Tufan gibi sabah abah.

Ne o kız kocanımı özledin sen yoksa?

Off Nihal yaaa, zebanliler özlesin onun beş karış suratını.

Deme öyle canımın içi. Ona bişey olursa eminim en çok sen üzülürsün.

Ne üzülücem Allah aşkına, hele dün geceden sonra gitsin o sürtükle eğlensin.

Haa demek hanlla dün gecedeyiz diye Nihal ayağa kalkdı. Hadi canımn içi kalk çok işimiz var.

Ne işimiz Nihal, bu gün pazar değil mi?

Olsun pazar olsun. Bu çalışmaya engel değil ki, hem sen unutdunmu bu gün Suna hanım gelicekdi, yeni bir bina bulmuş gayet uyğunmuş okul için .,. senin görmeni istiyor.

İyi bakarız.

Ama önce doktorun gelicek.

Hangisi, deli doktoru mu?

Gül yapma kadına sürekli deli doktoru deyip durma adam piskolok.

Nihal gel sen yapma, ne beni, nede kendini kandırma arkadaşım. Onun kim olduğunu ikimizde gayet iyi biliyoruz. Kadın tımarhanede çalışmıyor mu?

Çalışıyor.

Bu yüzden adı üstünde , deli doktoru. Ama Nihalım benim için üzülüyorsan yaa üzülme,.. ben gayet halimi kabulendim.

Delirmem çok normal. Tufan gibi birisiyle normal kalmak zaten akillıca değil. Buraya kadar bunu başmışsam da demek baya saglam bir karektermişim. Ben ölürken lütfen mezar taşıma,

"Delilerin delirtdiği kadın"

yazdırırsın.

Saçmalama canımın içi diye sarıldım.

GÜL . (  TAMAMLANDI..)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin