KABA ADAM. Bölüm 42

568 24 5
                                    

TUFAN.

**

Tufan,.,  abi gelicekmişin bu gün şirkete?

Geliyorum Turğut yoldayım, bişey mi oldu ? sesin pek iyi gelmiyor da,.

Gelince konuşuruz Tufan telefonda olmaz.

Tamam az kaldı varmama.

Arabanı  valeye teslim edip  uykarı çıkdım. Yaralarım henüz iyileşmiş değildi ama yatakda   yan yatmaya vaktim yokdu .

Hoç geldin efendim.

Hoş buldum Özgür paşa. Bana bi acı kahve.

Tamam efendim.

Odama girmemle Turğutun asık suratı karşımdaydı.

Abi gel gel işimiz var.

Noldu Turğut ne bu telefonda söylenmiyecek şey?

Abi mühasibeden aradılar ,

Eee nolmuş?

Abi para tamamen bitmiş.

Nasıl bitmiş oğlum? Aldığımız krediler  nereye gitdi?

Abi hepsi kullanılmış. Yani iş MaşAllah da çok hızlı gidiyor bu yüzden bizim ayarladığımız zamandan erken bitmiş.

Çalışanların maşları?

Abi bu ayy veremicez.

Ne demek vermicez   Turğut,  o insanlar  ekmek parası için çalışıyor. Siz bi zahmet bu ay bişey yemeden yaşayın mı dicez?.  Ayrıca bu ne sorumsuzluk?  

İyice tepem atmışdı.

Turğut  paranın bitdiğini bıçak kemiye dayanınca mı haber veriliyor?

Abi nolmuş bi ay gecikicekse,. bu   durumu her bir   holding yaşaya bilir. Sanki işçilerin maşını ilk gecikdiren biziz deee,.

Olmaz Turğut olmaz. Eli çamurda olan insanın parasnı kesimez  kardeşim.

Abi gözünü seveyim kesmiyoruz ki, gecikicek. Bide bana haber vermişdiler. Seni rahatsız etmek istemedim. Bankadan   yeni kredi çıkıcakdı, oda gecikince böyle olduk.

Alnımı ovuşdurup, masaj yapdım. Bu artık  2   ay içinde ikinci krizdi ki çıkıyordu ve bu düşündüyümüzen baya büyükdü.

Bücede para yok, inşahat devam etmek zorunda, ilk krediler tükenmiş,  bankalara parayı geri iade etmemiz gerek  ve  halimiz hiçde parlak gözükmüyor.

Turğut sen hemen Ankaraya git.

Abi yapma çok zarara uricaksin.

Turğut ben kimseye aç kal diyemem.  Git aracı firmayı bul. Gecen ay teklifde bulunan şartlarla razı olduğumuzu söyle, projenin tamamını  satışını gerçekleşdir.

Parayda nakit hesabımıza yatırsınlar.

Abi bu çok ucuza ama. Nerdeyse kazanacağımız paranın yarısını kaybetmiş olucaz.

N"apalım kardeşim insanlar kalleşleşmiş. Belli ki bizim  elimizin  darda olduğunu  biliyorlar.  Yoksa kaç zamandır  leş karkaları gibi  her tarafdan su değerine malımıza göz dikmezler.

Abi bu o yılan Yıldırımın işi. Anlamadım Miran öldü bu hala senden ne istiyor?

Biliyorum onun işi olduğunu ama şu an yapacak başka seçeneyimiz yok. Yurtdışındaki mal varlığını satışa çıkarsam baya beklemek gerekicek. En iyisi bu.

GÜL . (  TAMAMLANDI..)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin