ⓆⓊⒶⓉⓇⒺ

7K 456 110
                                    

Yoon_not_ur_bro
12 minut temu

ktoś chętny dzisiaj na zrywkę po trzeciej godzinie?

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

ktoś chętny dzisiaj na zrywkę po trzeciej godzinie?

❤213                    comments 23

See more..

@yoongisvines7: jsjsjjsjs no w końcu! Cudnie wyglądasz, ale dzisiaj nie mogę ://
   @yoon_not_ur_bro: Dla Ciebie zawsze mam czas, więc możesz się uczyć w spokoju, a spotkamy się wieczorem ;)

@Jung_X_kook: Pedalskie @bealiened lubisz takie, prawda?

@Christian_Chim: Dzisiaj po matmie? Nie lepiej przed?
   @yoon_not_ur_bro: nie, jeśli mówię, że PO matmie, to chodzi mi, że pójdziemy PO matmie, zrozumiałeś??

@not_important_kiddo: Po co piszecie posty z tym samym pytaniem, skoro i tak idziecie zawsze w tej samej grupie¿¿
   @yoon_not_ur_bro: Nie mamy ciekawszych opisów do zdjęć
   @Jung_X_kook: Mów za siebie, mam dużo ciekawych opisów, ale z nich nie korzystam, bo mało kto zrozumie
   @Christian_Chim: Już skończyłeś się masturbować do swojej przereklamowanej znajomosci Angielskiego?
   @Jung_X_kook: Jeszcze nie zacząłem, ale jak masz ochotę możesz to zrobić za mnie
   @Christian_Chim: Spierdalaj pedale

_______________

Tae spojrzał na zegarek, była siódma, więc musiał zbierać się do szkoły. Obudził dwójkę swojego młodszego rodzeństwa i kazał im się przygotować, po czym sam zabrał swoje ubrania i poszedł do łazienki.

Blondyn ściągnął koszulkę i spojrzał na siebie w lustrze.. Już wystarczająco się sobą brzydził, a dodatkowo oberwał ów nocy od ojca, przez co na jego żebrach pojawiły się brzydkie siniaki, oraz ogromna śliwa pod okiem. Westchnął ciężko i delikatnie zaczął zakrywać ślady korektorem.

Był przyzwyczajony, to nie pierwszy raz kiedy oberwał od schlanego ojca, zresztą nie tylko od niego się zdarzało..

Cieszył się wtedy tylko z dwóch rzeczy. Po pierwsze - ten stary oblech nie skrzywdził dzieci. Po drugie - tamtego dnia jego dręczyciele mieli zostać w szkole tylko trzy godziny, więc nie za bardzo musiał się nimi przejmować.

ηιяναηα || ʋӄօօӄOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz