ⒸⒾⓃⓆⓊⒶⓃⓉⒺ ⒽⓊⒾⓉ

4.2K 228 120
                                    

Po domu rozszedł się głośny dźwięk zatrzaskiwania drzwi, oznaczający wyjście Jeongguka. Dodatkowo, zamknięcie pewnego rozdziału w życiu oraz łzy zbierające się w kącikach oczu bruneta.

— H-hyung? — Zagaił od razu młodszy, chcąc jak najszybciej porozmawiać ze starszym.

— Tae? Co ty tu robisz? Byłeś zmęczony.. — Rzucił, skupiając całą swoją uwagę na młodszym.

— Usłyszałem waszą kłótnię.. Chciałem wiedzieć co się dzieje i.. Mam pytanie.. — Mówił, powstrzymując łzy, które znów rozmywały jego obraz. Starszy tylko mruknął w odpowiedzi, pozwalając blondynowi kontynuować. — Myślisz, że Jeongguk mówił szczerze? M-myślisz, że.. Że naprawdę mnie kocha?

Starszy tylko zmarszczył brwi i odwrócił głowę. Jak mógł mu odpowiedzieć? On sam nie miał pojęcia, czy czarnowłosy mówił to co myślał, czy tylko próbował się jakoś bronić. Nie wiedział nic. Nie poznawał swojego przyjaciela, brata..

— Widzę, że długo nas słuchałeś.. — Rzucił, chcąc mieć więcej czasu na zastanowienie, ale nad czym się zastanawiać? Po prostu nie miał pojęcia jakie emocje kryły się w młodszym. — Nie zaprzątaj sobie tym głowy, Tae. To naprawdę nie ma teraz znaczenia. — Powiedział i zmierzwił jego włosy, lekko się uśmiechając. Ale co ta za uśmiech, skoro skrywał pod sobą ból?

— Może już pójdę.. — Mruknął do siebie, spuszczając głowę. — Teraz postaram się zasnąć.. Przepraszam za problem, hyung.

— W porządku, Tae. Odpocznij sobie, zasłużyłeś na to. — Stwierdził, od razu się odwracając. Najwyraźniej nie wytrzymał i łzy przejęły kontrolę, ale blondyn nie miał zamiaru go oceniać. Nie, kiedy sam balansował na granicy płaczu.

Blondyn kiwnął głową, oblizując swoje usta, po czym odwrócił się w swoją lewą stronę. Dokładnie wiedział co chciał zrobić i od razu zabrał się za realizację. Wbiegł po schodach i natychmiast przekroczył próg pokoju, który znajdował się praktycznie na przeciwko nich. Szybko chwycił swój telefon i wszedł w wiadomości. Chwilę się wahał, ale nie mógł ciągle czekać na odpowiedzi.

Do: Jeongguk

Hyung? Możesz mi odpowiedzieć na jedno pytanie?

Od: Jeongguk

Taehyung? Jasne, że odpowiem, teraz mi wszystko jedno i powiem Ci wszystko, czego tylko pragniesz.

Do: Jeongguk

Kim tak naprawdę jesteś?

Od: Jeongguk

Kimś kogo nigdy nie powinieneś poznać i cholernie Cię przepraszam za każdą minutę, którą musiałeś ze mną spędzić. Nie powinno tak być

Do: Jeongguk

Nie mów tak.. Nawet jeśli zrobiłeś.. to co zrobiłeś.. Zależy mi na Tobie i jestem Ci wdzięczny za wiele rzeczy..

Od: Jeongguk

Przestań, to już jest przeszłość i koniec. Zapomnij o mnie, proszę..

Do: Jeongguk

O czym ty pieprzysz? Teraz będzie już dobrze, wyjaśnimy wszystko

Od: Jeongguk

Nie, to jest koniec. Nie chcę, by ktokolwiek musiał dalej przeze mnie cierpieć. Po prostu zapomnij i postaraj się ułożyć swoje życie od początku. Powodzenia w przyszłości i.. Mam nadzieję, że w końcu będziesz szczęśliwy.. nie tak jak ja..

A teraz przepraszam, ale muszę już kończyć, za bardzo się rozczuliłem

Do: Jeongguk

Cokolwiek planujesz, przestań się wygłupiać i wracaj do domu. Poproszę hyunga i podwiezie mnie do Ciebie. Będzie w porządku, Ggukie

Od: Jeongguk

Przepraszam, ale nie mogę. Przepraszam za wszystko i.. trzymaj się.. Czuj się u mnie w domu jak u siebie, zapasowy klucz jest tam gdzie zawsze

Żegnaj, Taehyungie~

Do: Jeongguk

Jeon?

Wracaj tu natychmiast!

Nie wygłupiaj się!

Jeongguk! Wracaj!

Nie zostawiaj mnie, błagam

Jak mi zaraz nie odpiszesz, to obiecuję Ci, że zginiesz marnie

Ej..

Proszę.. Przestań, to nie jest zabawne

Jeongguk do cholery, odpisz

Chociaż wyświetl te pierdolone wiadomości

Ty wredny króliku..

Nigdy Cię kurwa nie zapomnę.

Nigdy. Rozumiesz?

Błagam, wróć tu, powiedz, że to głupi żart i przytul mnie

Obiecałem, że nigdy nie pozwolę Ci zostać sam..

Tak cholernie Cię przepraszam..

Nie wyświetlono

Żegnaj, Ggukie..

______________________
Czy tylko ja tak bardzo płaczę, gdy to czytam?

Miłego dnia wszystkim 💜💜

Miłego dnia wszystkim 💜💜

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

1...

ηιяναηα || ʋӄօօӄOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz