ⓉⓇⒺⓃⓉⒺ ⒺⓉ ⓉⓇⓄⒾⓈ

4.8K 301 60
                                    

@jung_x_kook
Przed chwilą

Zbieramy się do szkoły kpopowe świrki! Nie no

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Zbieramy się do szkoły kpopowe świrki! Nie no.. Mówię poważnie, wstawajcie idioci, idziemy się edukować.
@yoon_not_ur_bro @christian_chim

❤114    comments 15

See more...

@yoon_not_ur_bro: We łbie Ci się poprzewracało?
   @christian_chim: this^
   @jung_x_kook: Nope, idziemy i tyle

@not_important_kiddo: Wow, ten chłopak ma na Ciebie bardzo dobry wpływ, uważaj, bo jeszcze Cie do nieba wpuszczą, Jeon

____________

W taki sposób cała czwórka już po kilkudziesięciu minutach, znalazła się w szkolnej toalecie. Starsza trójka kończyła papierosy, młodszy siedział na umywalce, myśląc o wszystkim i niczym, a najbardziej o porannej sytuacji z Jeonem.

Oczywiście mogło być to totalnie randomowe zagranie, tylko po to by namieszać mu w głowie, ale Tae doszukiwał się w tym czegoś więcej. Nie wiedział dlaczego, po prostu go to zaskoczyło.

Nagle usłyszał wołający go głos Yoongiego, w wyniku czego odwrócił się w jego stronę.

— Taehyung, co taki smętny jesteś, hm? Dalej ta sytuacja z rodzeństwem Cię męczy? — Zapytał pół żartem, pół zmartwiony.

— N-nie, już nieważne w sumie.. — Odpowiedział, spławiając ciekawość bruneta, następnie zaskakując z umywalki. — Skończyliście?

— Co Cię ugryzło? — Zapytał kolejno Jimin, zastanawiając się nad zachowaniem blondyna.

— Mam rozumieć, że tak? W porządku. — Rzucił, po prostu opuszczając pomieszczenie, kierując się w stronę klasy.

Tae był zdenerwowany, nie wiedział dlaczego, w środku po prostu go nosiło. Wiedział, że powinien zostać z nimi, bo za niesubordynację zawsze mogły czekać go jakieś konsekwencje. Jednak wtedy czuł, że musi wyjść, bo wybuchnie, albo krzykiem, albo płaczem, a nie chciał robić z siebie jeszcze większej cioty na ich oczach.

Blondyn wszedł do klasy w połowie lekcji, powodując, że wszystkie krzywe spojrzenia wylądowały na nim. Tae tylko przeprosił nauczyciela i udał się do swojej ławki, czując jak dwadzieścia pięć wzroków przebija go na wylot.

Nie zbyt chciał się tym przejmować, dlatego najzwyczajniej w świecie wyciągnął nowe książki z plecaka i włączył się w lekcję.

ηιяναηα || ʋӄօօӄOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz