ⓋⒾⓃⒼⓉ ⒺⓉ ⒽⓊⒾⓉ

5.1K 279 12
                                    

Po tej informacji świat blondyna się zawalił. Odebrano mu najważniejsze osoby jakie posiadał. Odebrano mu jego największą motywację i szczęście..

To go zabiło. Nie ważne jak bardzo katowany był przez ojca, najbardziej bolała go krzywda dzieci. Nigdy nie doświadczyły jej fizycznie, ale psychicznie na pewno odczuły brak normalnej rodziny.

Taehyung chciał im zastąpić wszystko czego rodzice ich pozbawili, chciał być dobrym bratem, ale nie dał rady.. Poległ..

Gdyby nie Hyungowie.. Pewnie popełniłby wtedy samobójstwo. Poddałby się, bo nie miał by dla kogo ani dla czego żyć.

Nie miał domu, rodziny, nawet przyjaciół..

Tylko tą trójkę, którą mógł wtedy nazywać jedynie znajomymi. Znajomymi, którzy zrobili dla niego cholernie dużo..

Blondyn siedział roztrzęsiony u starszej kobiety jeszcze godzinę. Staruszka zrobiła mu herbatę, dała mu koc i zostawiła w spokoju, by sam wszystko sobie poukładał.

Taehyung był wdzięczny za wszystko, ale nie potrafił jej podziękować. Nie mógłby, nie miał nawet czym jej podziękować. Gdyby nie ta kobieta, byłby po prostu martwy.

To samo tyczyło się jego hyungów..

Chciał się odpłacić wszystkim ludziom, którzy kiedykolwiek mu pomogli za wszelką cenę.

____________
@christian_chim
godzinę temu

Nie tylko ty masz nasze selca, Yoongi, ale ja za bardzo cie kocham, żeby wstawiać twoje ośmieszające zdjęcia

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Nie tylko ty masz nasze selca, Yoongi, ale ja za bardzo cie kocham, żeby wstawiać twoje ośmieszające zdjęcia. Chociaż brzmi to kusząco.. Co ty na to?

❤234    comments: 268

See more...

@jung_x_kook: Ostatnio zbyt dużo się wydarzyło tutaj, bym uwierzył, że kochasz go tylko jako przyjaciela..
   @christian_chim: Boże, odpierdol się ode mnie. Wyobrażasz sobie za dużo, spedaliłeś się przez tego gówniaka

@yoon_not_ur_bro: Jimin, proszę, przestań pisać takie rzeczy

//////////
Zapomniałam o tym wspomnieć w poprzednim rozdziale (imsorry) ale rozdziały będą pojawiać się we wtorki, czwartki, soboty i niedziele (przynajmniej się postaram by tak to wyglądało)

Miłego dnia wszystkim! I dziękuję za aktywność pod tym ff ❤

ηιяναηα || ʋӄօօӄOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz