W niedługim odstępie czasowym, obaj znaleźli się w nieskromnym domu starszego. Yoongi od razu zaproponował coś do picia, na co oczywiście przystał młodszy.
Po kilku minutach czekania w salonie, dołączył do niego brunet z herbatą i kilkoma opatrunkami w ręce, podał Taehyungowi kubek, samemu próbując się opatrzyć.
Widząc jednak jak nieporadny jest chłopak, Tae postanowił mu pomóc.
— Daj, ja to zrobię, hyung. — Rzucił, łapiąc bruneta za nadgarstki. — Zrobisz sobie jeszcze większą krzywdę.
Yoongi nie odezwał się, tylko pozwolił chłopakowi działać. Blondyn usiadł lekko skrępowany na kolanach hyunga i zaczął delikatnie zmywać zaschniętą krew spod jego nosa oraz ust.
— Mieszkasz sam? — Blondyn zaczął jakąkolwiek rozmowę, by rozluźnić atmosferę.
— Mieszkam z matką, ale rzadko bywa w domu. — Wzruszył ramionami i westchnął, przymykając oczy.
Brunet nie wiedział co ze sobą zrobić, również czuł się nieswojo w tej sytuacji, ale wiedział, że Taehyung zrobi to lepiej.
Starszy zaczął po prostu bawić się materiałem koszulki drugiego, co rozśmieszyło jak i rozczuliło Tae. Blondyn przykleił plaster pod dolną wargą chłopaka, następnie włożył chłopakowi zimny wacik do nosa, również go zaklejając. Nie wiedział, czy zrobił to dobrze, robił to co zwykle, kiedy zdarzało mu się mocniej oberwać od ojca.
— To chyba tyle. — Powiedział, nawiązując kontakt wzrokowy ze starszym.
— Dzięki za pomoc. — Rzucił, oblizując wargi, co robił równie często jak młodszy.
Ponownie zapadła cisza, ich twarze znów były zbyt blisko siebie, a serce Taehyunga znów boleśnie zwolniło.
— Mam dziewczynę. — Stwierdził cicho, bez zbędnych ceregieli, całując chłopaka w nos.
— Oh.. T-tak, przepraszam. — Wyszeptał, schodząc z kolan starszego w tempie ekspresowym.
— W porządku, a teraz wypij herbatę i idź się przespać, dam Ci jakąś moją piżamę. — Nakazał, włączając swój telefon, po prostu coś w nim sprawdzając.
_______________
Yoon_not_ur_bro
Trzy godziny temuZobaczcie co znalazłem, tak wyglądał Jimin jak się poznaliśmy - uroczy, prawda?
❤ 344 comments 32
See more...
@jung_x_kook: Hyung.. Kocham Cie za te zdjęcie XD musisz mi pokazać więcej
@christian_chim: Nienawidzę tego zdjęcia i Ciebie! Poczekaj, aż się spotkamy, to pożałujesz!
@yoon_not_ur_bro: Bo co? Przyjdziesz do mnie z tym misiem i mnie uderzysz?
@christian_chim: Jsjsjsjjsj, siedź cicho
CZYTASZ
ηιяναηα || ʋӄօօӄ
Fanfiction- hyung.. zakochałem się - a ładna jest przynajmniej? - zakochałem się w tym gówniarzu - że ty zrobiłeś co, Jungkook?! rankingi: #1 Taekook |310119 #13 Taekook |130219 #4 bts |200219 #23 bts |230219 #11 bts |280219 #2 taehyung |030319 #5 taekook |19...