2

3.8K 97 0
                                    

~James~

11:00

Ma trezesc desteptat de alarma telefonului, ce imi indica ora potrivita pentru a ma pregati de prima zi in noul liceu. Un liceu la care m-am mutat dupa ce eram in prag de exmatriculare. Dar normal ca domnul Oliver Lange ,nu ar fi acceptat ca fiul sau sa-si pateze imaginea prin faptul ca a fost exmatriculat si sa fim sinceri... ce nu poti face cu banii in acest secol.  A platit niste oameni si au anulat planul de a ma exmatricula ,in schimbul mutarii mele la sfarsitul anului.
Poate va intrebati de ce am fost in prag de exmatriculare...

Si gandurile imi sunt intrerupte de tata, care bate precum un bezmetic in usa, asteptand probabil ca aceasta sa cada ,inainte ca eu sa pot raspunde:

-Da, tata!
-Te-ai trezit? Bun, nu uita ca trebuie sa ajungi diseara acasa, inainte de ora 20.
-Sa uit? Dar mi-ai spus cumva?
-Ti-am spus!
-Cand ?
-Acum! Asa ca ,nu intarzia, spune din nou, accentuand ultimul cuvânt.
-Aveam putina treaba in seara asta!
-Nu-i nimic.
-Serios?
-Da, o sa rezolvam celelalte probleme cand vei fii in puscarie!
-Inainte de 20:00 ,ai zis?
-Exact James! Acum pregatestete si te rog, te rog mult ,nu-ti mai face probleme.

Imi ridic mainile in aer ,in semn de predare si astept ca usa sa se inchida.
Tata este un renumit om de afaceri din Chicago, unde detine un salon auto si o banca in apropiere de Brooklyn. Acum mutandu-ne in New York, (chiar daca in secunda doi, cel mai probabil va lua avionul si va zbura inapoi in Chicago, la treburile lui, care sunt mult mai importante decat familia sa), va fii foarte ocupat! Deci eu cu Laur ,cel mai bun prieten al meu vom fi pe val. Abia astept sa vad cum se distreaza liceenii de pe aici. Am auzit ca liceul asta are un regim destul de strict ,lucru care l-a motivat si pe tata sa il aleaga. Are in cap ideea de a ma maturiza si crede ca programul liceului ma va responsabiliza... cu timpul.

Ma ridic din pat si ma duc spre dulap, unde imi las tricoul atârnat de usa acestuia ,urmand sa intru la dus. Las apa calduta sa-mi inunde porii ,urmand ca mai apoi, luand prosopul din suport, sa ma indrept spre oglinda.
Dupa ce imi perii dintii si imi aranjez parul, intru in cameră unde imi aleg din dulap niste haine casual ,urmand ca mai apoi, sa-mi iau rucsacul si cheile de pe noptiera inchisa la culoare si sa ma indrept spre garaj. Ma apropii de usa maronie a garajului, urmand sa  patrunzand in incaperea racoroasa, sa apas butonul de deschidere a portilor si urcand in Lambo-ul meu negru, sa pornesc spre liceu.

Trec 5 minute si ajung la timp pentru discursul profesorilor, perfect un sfert de ora in care pot murii de plictiseala si asculta lucruri mai mult sau mai putin importante. Ma uit peste tot si observ un grup de persoane, dintre care, una cu tatuaje, asta-i grupul meu! Ii tintesc cu privirea si analizandu-le trasaturile si gesturile, ma indrept spre ei.

-Nu stii sa suni? Il bat pe umar pe Laur. Am crezut ca ai gresit locul.
-Hey bro, spune întinzînd mana dreapta spre mine, urmand a ma bate pe spate ,frateste.
Am fost putin ocupat. Baieti, el este James, cel mai bun prieten al meu, li se adresează vesel tipul ,care aparent e mult mai prietenos decat mine.
-Salut!

12:35

Si asa a trecut timpul, stand de vorba si cunoscandu-ne cu câțiva colegi. Nu am mai tinut cont pentru ce am venit ,am ignorat tot ceea ce s-a adaugat pe parcursul dicutiilor ,ignorand uneori chiar persoanele ce ne spuneau sa vorbim mai incet sau chiar sa ne oprim din vorbit.
Acum, mergem in clase condusi de dirigu' , care nu pare sa aiba mai mult de 35 de ani. In tot acest timp in care, toti mucosii scolii acesteia stateau cu ochii pe mine si prietenul meu ,probabil crezand ca am aterizat dintr-o banda de motociclisti.
Dupa ce ne-am asezat in banci ,eu alegand impreuna cu prietenul meu ,penultima banca de la geam ,am aflat ca trebuie sa ma duc la director, pentru ai cere orarul si planul acestui labirint, numit ,,liceu".
Si cum desteptul de Laur a ales sa plece cu o fata ,avand scuza in fata bărbatului de la catedra, ca i-a murit bunica, am ramas in toata mizeria asta singur.

Prețul fericiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum