~Julia~
20:49-Va rog sa-l iertati pe James, ne atentioneaza domnul Lange privindu-l mai cu seama pe Kai, nu este in apele lui de ceva vreme in coace si cu siguranta, cina aceasta nu a picat prea bine pentru el.
-Sper ca Laur, sa-i mai imbunatateasca starea de spirit daca nu... vom avea doi mofturosi, continua Madalina.
-Sper sa nu se intample asta.Nu gasesc reactia lui James prea deplasata in cazul in care, in aceasta dupa-amiaza, a vazut ceea ce nu trebuia sa se intample intre mine si Kai. Nu a facut scandal, nici macar nu s-a certat cu mine sau cu altcineva pentru prezenta "partenerului" meu in aceasta seara la cina, doar s-a retras. Pentru ceilalti invitati in aceasta seara, poate ca gestul lui a pus un semn de intrebare, insa pentru mine, ramane un semn de intrebare doar daca a vazut sarutul sau pur si simplu prezenta mea, alaturi de Kai, deranjeaza. In orice caz, chiar daca ar fi dost ceva intre mine si Kai, relatia mea cu brunetul s-a incheiat, ar trebui sa se obisnuiasca cu gandul asta si sa-mi dea drumul.
Nu stau sa ma gandesc prea mult, la ce s-ar fi intamplat daca James ar fi participat la aceasta cina si dupa privirea pe care mi-a adresat-o, cu siguranta nu as fi scapat de altele. Oricum, orice gand de pace, se naruie, cand pe scarile de marmura, coboara Laur impreuna cu cel mentionat anterior.
Ii privesc timp de cateva secunde pasii calculati si plini de aroganta, pana cand privirile noastre se interesecteaza. Ce-i drept, doar pentru o secunda, caci imi mut privirea pe paharul meu de vin, luand o gura ce ar fi trebuit sa ma mai scape de aceasta umbra ce se asterne deasupra mea, plina de vină. Nu ar fi trebuit sa vin.Flashback
-Stai putin Julia, ma opreste pana la urma Kaiden, care din cativa pasi, m-a prins din urmă.
-Kai, te rog sa ma lasi, ii spun sugerandu-i sa-mi dea drumul mainilor, care sunt prinse acum intre ale lui.
-Nu vroiam sa decurga asa aceasta zi. M-a luat valul, iarta-ma.
-Bine. Pot pleca acum?
-Asa se intampla de fiecare data cand respingi vreun baiat? Tot tu esti cea care se rusineaza si pleaca?
-Uite, Kai nu mai am energia necesara sa ma mai cert cu cineva si nici sa mai pierd inca un prieten.
-Deci asta e! Tu ai o relatie.
-Nu, nu mai am.
-S-a terminat de curnad? Uite Julia, daca nu pot fi mai mult pentru tine... raman tot prietenul tau. Poti vorbi cu mine sa stii! Nu esti in apele tale, ce ai?
-Uite Kai, hai la mine acasa si vorbim acolo daca vrei? Nu am de gand sa stau in aceasta parcare si sa povestim, nu de alta, dar cred ca voi avea nevoie de niste servetele si un scaun, e ceva de povestit.
-Bine atunci, hai acasa!
...Dupa ce i-am povestit cum sta treaba cu James, Kaiden nu a avut o reactie cu prea multa parere de rau, eu in schimb... fiind cu lacrimile in barba. Dupa ce m-am linistit putin, a venit si replica lui pana la urma:
-James Lange e un nesimtit! Si nu zic asta fiindca acum cateva ore m-as fi putut considera concurent cu el. Dar daca nu vede ce pierde, e orb. Iar tu... daca nu te duci la acea cina, esti o fraiera. Arata-i ce a pierdut. Aminteste-i ca tu esti mai puternica fara el. Arata-i ca tu te tii pe propriile picioare, in timp ce el se clatina prin baruri.
-Nu stiu ce sa zic...
-Pana la urma, tatal lui te-a invitat.
-Stii ceva... poate o sa merg pana la urma!
-Multumesc!
-Dar...
-Dar? Fara dar, fi mai îndrăzneață Juli.
-Bine atunci, ma duc! Dar vii cu mine!
-Ce?
-Te rog!
-Esti sigura? Serios acum, ce o sa zica?
-De asta ma ocup eu!
-Nu Julia, o sa fie ciudat.
-De asta te temi tu? Te rog mult.
-Off, bine daca asta iti doresti!Flashback incheiat
Se pare ca mi s-a cam spulberat increderea de sine, cand James se aseaza la masa, fix in fata mea. Genunchii imi tremura si sa nu mai zic, ca nu imi mai pot ridica privirea din pamant. Stand cu mainile pe genunghi, sperand sa nu o iau la fuga, o alta mana se aseaza pe ei. Kai, ma priveste pe fuga, incercand sa-mi dea incredere. Cu chiu cu vai, reusesc sa ma redresez si il privesc in ochi pret de cateva secunde pe James. Linistea se lasa peste aceasta cina si doar soneria ne poate schimba aceasta stare. Mikel se îndreaptă spre noi si ma astept din moment in moment, cineva sa anuleze cina, in scopuri de serviciu sau... ceva important sa intrerupa aceasta seara:
CITEȘTI
Prețul fericirii
RomanceEa : cuminte El : de neinteles Ea : modesta El : de bani gata Ea : sincera El : un mincinos înnăscut. Ce se intampla cand doua astfel de personalitati se intalnesc in același loc si sunt nevoite sa traiasca impreuna? Se vor completa reciproc sa...