30

1.5K 52 2
                                    

Laur decide ca in seara asta problemele care au aparut pot fi multiplicate si in doar cateva secunde alege sa faca si el altele.
Pumnul pe care i l-a adresat baiatului, ce la fel precum James, este însoțit de tatal si cel mai probabil de avocatu sau, ma face sa alerg acum spre el. Cei doi barbati ii separa dupa care tipetele rasuna. Nu inteleg ce se intampla fiindca nici macar nu stiu motivul pentru care am ajuns in aceasta situatie, insa cum am mai spus, Laur pare sa stie mai multe decat am crezut. Continua sa se certe si iubitul meu ii reproseaza in continuare ca l-a pacalit pe James, iar dupa adauga inca cateva jigniri. Doi politisti ies din sectie, indreptandu-se catre noi. Ca nu cumva sa se mai intample ceva si de fata cu politistii ,ma pozitionez in fata iubitului meu, si ii iau fata in palmele mele.

-Calmeaza-te, te rog.
-Lasa-ma, adauga ridicand tonul vocii la mine.
-Laur, nu stiu ce se intampla, dar nu eu sunt cea care iti vrea raul.

Politistii nu mai zic nimic in legatura cu altercatia celor doi baieti, dupa ce pun niste intrebari despre ce tocmai s-a intamplat, fapt ce ma face sa cred ca nu as avea de ce sa mai stau in preajma lor. Sebastian se îndreaptă cu cei doi batbati in sectie, iar eu ma îndepărtez la randul meu de iubitul meu.

-Madalina, striga in urma mea, insa neprimind nici un raspuns, alerga pentru a ma opri.
-Lasa-ma te rog. Cand iti vii in fire, suna-ma si spune-mi ce s-a intamplat.
-Scuze doar ca...
-Uite Laur, tuturor ne e greu cand se intampla asa ceva. Dar nu am nici macar cel mai mic chef, ca tu si James sa fiti colegi de celula. Nu inteleg ce se intampla ,de ce si Sebastian este implicat in asta, insa nu te vreau aproape de ei. Daca James a intrat in noroi, nu incerca sa ii cureti tu mizeria.
-Iubito, e mai complicat de atat.
-Atunci asteapta sa vezi ce va spune tatal Juliei. Din cate stiu niciodata nu s-a ajuns bine cand a incercat cineva sa-si faca dreptate singur. Iar pe tine nu te stiam asa. De ce ai sarit la bataie?
-Sunt nervos Madalina. James mi-a spus clar ca el nu este vinovat.
-Laur, a fost implicat in asta sau nu?
-Da, dar...
-Nici un dar. Ma duc acasa.
-Voi intarzia in seara asta.
-Nici o problema, nu am zis ca merg la voi acasa. Poti sa ajungi acolo cand vrei.
-Iubito...
-Noapte bună Laur.

Nu l-am vazut niciodata atat de nervos si nu am de gand sa particip la asta. Intre el si James exista o diferenta uriasa, Laur este o persoana blanda si iubitoare, pe cand baiatul tatuat este mai mult decat agitat si rece. Episodul de mai devreme nu m-a facut sa-mi schimb parerea despre iubitul meu, care mi-a demostrat de multe ori ca suntem potriviti unul pentru altul, insa nu il voi lasa sa creada ca nu m-a deranjat gestul lui. Am avut de a face cu baieti in trecutul meu, am avut prieteni, colegi si am asistat la certurile lor, stiu ca asa sunt majoritatea baietilor si stiu ca Laur la cat este de bun ,poate fi si aspru impotriva celor ce ataca ceea ce el iubeste. Daca a actionat in felul acela probabil situatia este mai grava decat ma gandeam. Voi afla detaliile maine si cu siguranta vom gasi o cale de scapare.

13:30
-Nu vreau sa imi implic prietena in asa ceva.
-Madalina nu avem de ales, altfel James va pica vinovat, ei sunt mai multi si deja au declarat mincinos doi dintre ei.
-Tatal ei stie?
-Nu, urmeaza sa vorbeasca James cu el.
-Sa inteleg ca tie ti-a spus maretul plan, insa tatalui ei, nu.
-Madalina!
-Laur tu te auzi? Julia nu o sa accepte asta in veci.
-Asta am crezut si eu, dar cred ca tu esti cea mai constienta de sentimentele ei pentru James.
-Pf, pufnesc nervoasa. Laur nu ma face sa-mi vars nervii pe tine. James este constient ca vrea sa profite de slabiciunea ei? Chiar nu aveti putina conștiință? Dar sunt si mai curioasă de ceea ce va crede Paul despre asta.
-Daca Julia va accepta, Paul nu va...
-Nu va ce? Esti constient ca e tatal ei? Crezi ca nu stie cat a suferit Julia, dupa urma lui Sebastian? Daca tu crezi ca un tata ar accepta asa ceva pentru copilul lui, atunci tu nu ar trebui sa fii niciodata parinte, ii trantesc cuvintele in fata si plec nervoasa din raza lui vizuala.

Prețul fericiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum