~Sebastian~
18:30Ma indrept spre casa, pregatindu-ma pentru ce urmeaza.
Pe asa zisul "bilet" improvizat dintr-un servetel, James Lange si-a aratat dorinta de a ne intalni pentru a pune capat acestui ,,razboi". Dorinta ii va fi indeplinita, la ora 22:00 ne vom vedea in spatele cafenelei de pe strada liceului si asa cum si-a dori el, vom fi siguri... insa nu pentru mult timp. Cum am spus: o sa-l faca sa regrete fiindca s-a pus cu cine nu trebuie.
Ajuns in fata casei, opresc jeep-ul albastru, iar dupa ce imi i-au rucsacul de pe bancheta din spate, cobor spre intrarea din fata.
Deschid usa si intru in livingul amenajat in stil rustic, urmand ca, curiozitatea sa puna stapanire pe mine, cand il observ pe unchiul meu drag, Edward stand pe canapea cu tata ,razand privind un meci de fotbal. Venind vorba de fotbal, trebuie sa-i multumesc ca m-a injosit astazi in fata lui Lange si a colegilor, la probele pentru capitan.-Salut tata, spun apropiindu-ma de cei doi barbati de pe canapea.
-Salut Seb, ai ajuns devreme.
-Da, voi iesi mai tarziu in oras, vroiam sa ma odihnesc puțin. A fost o zi lunga, am dat un test la biologie, am dat probele pentru capitanul echipei de fotbal...
-Si cum a fost, fiul meu e inca capitan?
-Cel mai bine il intrebi pe unghiul. El stie cel mai bine ce s-a intamplat, fiindca eu inca sunt bulversat.
-Andrew, vroiam sa-ti zic: Sebastian nu mai este capitan, i-a luat locul James Lange.
-Baiatul nou deci...
-Sebastian te superi degeaba, mi se adreseaza ,ridicandu-se in picioare.
Iar tatal tau nu are nici un motiv, sa imi judece alegerea.
-Sunt nepotul tau, am crezut ca macar pentru asta, o sa ții cu mine, spun aruncandu-mi rucsacul pe podeaua din lemn.
-Tin cu tine... si am tinut pana acum, insa de data asta nu aveam cum sa pierd un asa baiat. Joaca fotbal de 7 ani, e foarte bun, talentat si foarte determinat.
-Ti-am spus Sebastian de atatea ori, nu pot convinge pe toata lumea sa te puna in varf daca tu nu arati interes pentru a munci sa ramai acolo, adauga si tata ridicand paharul cu lichid maroniu de pe masuta din sticla.
-Nu si tu tata... voi va-ti pus impotriva mea?
-Uite Seb, spune unchiul punandu-si mana peste umărul meu.
Daca muncesti mai mult, te vad determinat pentru a-ti depasi pozitia si il intreci pe Lange, nici o problema... Devii capitan!
-Tata, spune ceva!
-Scuze fiule, dar Edward are dreptate, trebuie sa incetezi sa te bazezi ca ai pe cineva in spate. A venit timpul sa iti creezi viitorul pe spatele tau.
-Mai vedem noi...Acestea fiind spuse ,merg catre camera mea cu pasi rapizi ,dupa ce imi ridic rucsacul de pe jos si iau o sticla de vin rosu din dulapul cu geam de sticla.
Ajung in camera cu pereti negri si in cateva secunde scap de hainele inchise la culoare, pregatit pentru a face un dus lung. Merg catre incaperea cu peretii acoperiti de gresie si dau drumul apei reci. Toate gandurile pentru cateva minute imi zboara, incercand sa privesc pozitiv catre viitor.
Poate tata are dreptate ,trebuie sa devin mai responsabil. Asa ca pentru prima data o sa imi planific urmatoarea miscare cu atentie si calm. Mi-am invatat lectia, de data asta nu o sa mai pierd.21:45
Imi i-au geaca, sapca neagra si bocancii de aceeasi culoare din dulapul de la intrarea in casa, urmand ca mai apoi, dupa intarea in posesia cheii ce statea pe mica noptiera de langa, sa ies din casa foarte sigur pe mine. Seara asta o sa devina interesanta.
Intru in Jeep-ul albastru si pornesc catre cafeneaua, unde urmeaza sa ma intalnesc cu Lange. Pe drum m-am asigurat ca totul este la locul lui ,ca totul este in avantajul meu, iar dupa ce mi-am aratat responsabilitatea cu privire la aceste detalii, am oprit masina in fata cafenelei urmand sa ma indrept catre spatele acesteia.
Merg cu ochii in patru prin intunericul ce s-a lastat de mai bine de o ora peste oras, urmand sa-l caut cu privirea pe James, care statea pe scarile iesirii de urgenta a cafenelei. La vederea mea se ridica si cu pasi calculati coboara scarile in intampinarea mea. Trag un ultim fum din țigara ce urmeaza sa cada in intuneric pe asfaltul rece, ca mai apoi sa incep a vorbi cu baiatul ce se indreapta spre mine incet:
CITEȘTI
Prețul fericirii
RomanceEa : cuminte El : de neinteles Ea : modesta El : de bani gata Ea : sincera El : un mincinos înnăscut. Ce se intampla cand doua astfel de personalitati se intalnesc in același loc si sunt nevoite sa traiasca impreuna? Se vor completa reciproc sa...