7

2.3K 70 0
                                    

~Julia~

Dupa ce seara ce tocmai a trecut ,m-a  lasat cu un gust amar si fara telefon, sa trebuiască sa o rememorez  povestindu-i prietenei mele ce s-a intamplat ,a fost o proba de rabdare.
Dupa ce m-a instiintat de faptul ca ea si Laur ,vor forma cat de curand un cuplu, imaginile cu toti 4 in aceleasi locuri ,mereu ,se derulau rapid prin mintea mea. Sunt invidioasa pe Laur caci o sa-mi ia din timpul petrecut cu ptietena mea, insa fericirea ei este mult mai importantă. Daca ei doi se vor intelege si vor fi bine impreuna ,asta conteaza. Sper ca prietenul lupului cel rau, sa nu fie la fel de dificil precum el ,fiindca nu as putea sa o vad pe Madalina ranita sau suparata după intalnirile cu Laur.

9:30

Ma trezesc suparata de telefonul ce ma anunta ca am primit destule mesaje ,ce asteptau un raspuns, astfel ca la ora 9:30, sunt nevoita sa ma trezesc.
Aseara dupa de mi-am dat seama ca am ramas fara telefon ,implicit fara cartela, Madalina mi-a împrumutat vechiul ei telefon astfel, sa ma descurc pana cand imi voi achizitiona altul.
Privesc telefonul si observ cele 5 mesaje primite de la un numar ,ce nu este trecut in agenda. Ma uit in jurul meu si observ lipsa Madalinei din camera, poate ea are numarul de telefon si ma poate ajuta sa aflu cine este expeditorul:

Mesaj 1 (8:15): Buna, Julia!
Mesaj 2(8:19): Sper ca nu dormi, astept mesajul tau.
Mesaj 3(8:35): Probabil dormi, insa trebuie sa-ti reamintesc ca ai de dat niste meditatii?
Mesaj 4(8:58): Julia, sunt James, poate imi raspunzi pana cand incepem orele?! Am vorbit cu tata si a spus ca ar fi bine sa incepem meditatiile. Vin sa te iau la 10, iar daca te gasesc in pijamale, sa nu te surprinda ca o sa te iau pe sus, asa.
Mesaj 5(9:10): Julia ,sunt prin zona , voi veni mai devreme.

S-au mai dus 5 minute, asa ca ma ridic din pat si ma indrept rapid spre baie ,pentru a face un dus cat mai repede posibil. Il cred in stare pe James, sa ma ia in pijamale de acasa.
Dupa ce dusul nu a durat mai mult de 10 minute ,ma indrept spre dulap ,pentru a-mi lua un tricou alb simplu, o pereche de blugi albastri si jaketa din piele ce sta aranjata frumos de umeras. Ma imbrac cat pot eu de repede ,urmand sa ma indrept spre oglindă ,pentru a folosi putin rimel, fard de pleoape si strugurel. In mod normal nu as face asta doar pentru ca merg sa "ma vad" cu James, insa tinand cont ca dupa voi merge la liceu, trebuie sa arat acceptabil.
Imi iau rucsacul si ma indrept spre parter ,uimirea fiind atat mai mare ,cand il vad pe James, stand de vorba cu Madalina si band cafeaua linistiti impreuna.

-Buna dimineata, spun atragand atentia celor doi, asupra mea.
-Buna dimineata, imi raspund la randul lor, baiatul urmand sa-si priveasca ceasul curios.
-Mai aveai 5 minute, de ce te-ai grabit, ma intreaba ironic.
-De cand esti aici?
-De 15 minute. Dar nu mai conteaza, asa am avut ocazia sa o cunosc pe Mădălina, care lasa-ma sa-ti zic ca seamana prea tare cu tine.
-Atunci ma bucur ca nu m-am trezit in flacari pe aici sau mai bine zis in inundatii ,caci iti cam place sa faci valuri, James.
-Vorbind de apa, spune si scapa un zambet larg, ti-am adus telefonul, l-ai uitat la mine aseara.
-Il poti pastra, chiar il poti pune la vedere in camera ta. Cand vei trece pe acolo ,iti vei aduce aminte de ziua in care ai mai disperat un om din lista ta.
-Esti foarte amuzanta si daca chiar insisti, sa stii ca il voi pastra.
-Ma bucur, acum iarta-ma ma duc sa-mi iau adidasii si putem pleca la tine.

10:27

Dupa ce am ajuns acasa la James, tatal sau ne-a primit bucuros in living ,urmand ca dupa 5 minute sa ne continuam drumul spre camera sa.
Ajunsi la etajul 1, pe un hol lung pot observa cu usurinta ca dormitorul baiatului era chiar langa camera in care parintii nostri ne-au asteptat la balconul acesteia.
Dupa ce sunt invitata înăuntrul camerei albe, cu mobilier negru, medaliile numeroase ce atarnau mandre impreuna cu cateva cupe pe un raft, imi atrag atentia, pasii mei indteptandu-se spre acel loc. Le privesc uimita, gandindu-ma ca baiatul din spatele meu este defapt un tip destul de talentat la sport. Premiile primite ce indica locul 1 si 2 pentru diferite sporturi, confirmand acest lucru.

Prețul fericiriiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum