Отново заедно

248 18 3
                                    

От името на Карол

А сега какво? Какво да отговоря на Руджеро! Аз наистина го обичам ! Но още ме боли от това, което се е случило между него и Емилия. Но ще му дам шанс. Той наистина е моята истинска любов! Спаси ме от Канделари! Хвърли се пред куршума заради мен! 

Аз: Оставам до теб и ще ти бъда опора!- отидох и го хванах за ръката. Той се разплака.

Ру: Наистина ли отново сме заедно? Отново си те върнах!

Аз: Този път е наистина! Ти си всичко за мен!

Ру: И ти! Обичам те и не искам никога повече да те губя!

Аз: И аз те обичам!- Доближих се до него и се целунахме. Още една прекрасна и вълшебна целувка! Не мога да повярвам какво се случи! Щом се отделихме, аз му се усмихнах.

Ру: Повече няма да ни разделят! Искаш ли да знаеш какво се случи?

Аз: С Емилия?

Ру: Да.

Аз: Разкажи ми.

ру: Прибирах си кънките след като карахме и се появи Емилия. Започна да ми говори, че не е трябвало да съм с теб, а с нея. Накрая си измисли оправдание, за да ме целуне. Скрила е телефона си и ние снимала.

Аз: Разбирам. Искам да ти кажа нещо.

Ру: Слушам те.- точно започнах и в стаята влязоха Майкъл  и Валентина влязоха. Мамка му! Не можаха ли да изкачат!

Вал: Ру как си?

Ру: Вече съм по- добре откакто..- и ме хвана за ръката. Аз се подсмихнах на Вале и Майк.

М: Пак ли сте гаджета?

Аз: Да. Отново сме заедно!

Вал: Това трябва да се отпразнува. След седмица в Ролер.

Ру: Супер. Тогава ще съм в отлично здраве.

От името на Канделария

Как може онзи да е жив! Е, все ще ги разделя с Карол. Онази няма да го докопа. Той е причината да загубя детето си. Дали Майкъл още ме помни? Той сега с Валентина ли е? Ще се побъркам, ако не разбера! Трябва да звънна на моя човек.

Аз: Трябва да те питам нещо!

- Какво е?

Аз: Майкъл има ли си приятелка?

- Ходи с Валентина.

Аз: Смотлата от нашия клас?

- Вече не е такава.

Това е любовWhere stories live. Discover now