От името на Карол
Вале си тръгна, а аз още съм в Ролер. След малко и аз щях да тръгвам, защото ремонта в училището ни свърши и пак трябва да се върнем. Допих си сока от манго и платих на Педро. Останах да изчакам Руджеро, защото той излезе на някъде. Изведнъж един много познат за мен човек се появи. Аз хукнах към него и му се хвърлих на врата. Тогава Руджеро ни видя, изглежда не му хареса.
От името на Руджеро
Още съм в Ролер с Карол и пием сокове. Преди малко ми се наложи да изляза, защото получих някакво странно съобщение от някаква си с прякор Харли Куин. Съобщението гласеше:
Здравей, аз съм Харли Куин, твоя голяма почитателка. Чудиш се от къде те познавам? Аз уча в едно училище с теб, виждала съм те в Ролер и смятам, че си мега сладък. Готин си и ще ми е приятно някой път да излезем. А да... ти не си за Карол. Тя те мами и има друг в живота й.
Край на съобщението
Какво? Коя ли го е написала? Какви ги говори за Кари! Аз и имам пълно доверие. Реших да се върна при нея, защото тя сигурно ме чака, за да се приберем да учим. Щом влязох не можах да повярвам на очите си. Карол беше в прегръдките на друг. Ядосах се и тръгнах към тях. Когато тя ме видя се стъписа. Възможно ли е да ми изневерява?
От името на Валентина
Направих всичко, което ме накара Лино. Сега много съжалявам, че се замесих в това. Докато си разглеждах Facebook видях снимка на Хорхе и Киара.
Под нея пишеше " Моето момиче"
Как може да го направи? Целта му е да й разбие сърцето. Тя ми е приятелка трябва да й помогна. Реших да ида в дома на Киара. Докато се оправях, получих ново съобщение. Ужас!! Пак от Лино.
Съкровище, ето я следващата ти "мисия". Ще сложиш подарък в шкафчето на Руджеро в Ролер. Като към подаръка ще има картичка. А за моята скъпа Карол, съм намислил друго, което трябва да направиш. Ще започнеш да и пускаш някакви ревниви истории, че онзи може да я остави и да тръгне със своята обожателка. Разбра ли?
KAMU SEDANG MEMBACA
Това е любов
RomansaКарол е красиво,мило, забавно и добро момиче с чисто сърце. Притежава прекасен глас и пее уникално.Родена е в богато семейство, но не е като другите деца на богаташи. Има по- голяма сестра- Валентина. Вале е гадже с момче на име Майкъл. Карол има дв...