На сутринта
Събудих се от игривите слънчеви лъчи навлизащи в стаята ни. Още щом отворих очи видях спящият Ру срещу мен. Леле, вчера беше... нямам думи. Толкова много страст и чувства вложихме в нашето занимание. Той е най - внимателният мъж от всички, не ми е нужен друг, за да го гарантирам. Щастлива съм, че той точно ми отне невинността. Сякаш се преродих след снощи. Погалих лицето му с върха на ноктите ми и го целунах по устните. Изведнъж той обви ръце около кръста ми и ме преметна върху себе си . Усмихна ми се и разбрах, че и на него също му е харесало.
- Как се чувства моята кралица след всичко, което правихме снощи?
- Убедена съм, че това е най- добрият секс правен някога на света.
- Нали не те болеше?
- Не, другият път ще имаме повече опит.
- Друг път? Та аз искам още сега. - продължихме с целувките, като те ставаха все по предизвикателни една след друга. Чухме звънецът и се наложи да прекратим доста бързо новата ни игричка. Станах от леглото, като се увих с чаршафите. Руджеро ми хвана ръката, когато се изправих.
- Ти си още гола, аз по- бързо ще се приготвя. - стана , сложи си вчерашните дрехи и слезе долу.
След като облеклото ми, от розова блуза с голи рамена, черна кожена пола и сандали на платформи, беше готово, реших да подредя стаята. Взех един от чаршафите и веднага изписках.
- Ил, по този има кръв! - да бях забравила, че това се случва щом вече не си момиченце. Никой не трябва да ги намира, иначе пак ще ме обвинят, че съм се опитала да убия Руджеро. Събрах всички мръсни неща от нашата авантюра и ги сложих в пералнята.
Беше минал близо половин час, откакто Ру го няма. Любопитството ми надделяваше с всяка секунда. Доближих се до стълбището и се заслушах.
- Ако научите нещо за момичето ни се обадете. - беше глас на мъж, непознат за мен.
- Добре, господин полицай! Не се тревожете. - това вече е Рудже. После тръшването на входната врата оглуши всекидневната. Предпазливо слязох по стълбите, като не спирах да се оглеждам. Руджеро ме забеляза и целият пребледня.
- Ру, какво е станало? - отидох до него.
- Вчера е подаден сигнал за изчезнало момиче - каза с треперещ глас.
ESTÁS LEYENDO
Това е любов
RomanceКарол е красиво,мило, забавно и добро момиче с чисто сърце. Притежава прекасен глас и пее уникално.Родена е в богато семейство, но не е като другите деца на богаташи. Има по- голяма сестра- Валентина. Вале е гадже с момче на име Майкъл. Карол има дв...