Аз: Руджеро питах те нещо! Изневеряваш ли ми?
Ру: Как може дори да си помислиш такова нещо! - изглежда го ядосах.
Аз: Не ми отговори! Изневеряваш...
Ру: Не Карол, не! А ти на мен с онзи?
Аз: Със Себастиян... ти чуваш ли се? Та той ми е само приятел. Аз не съм такава !
Ру: Значи аз ти изневерявам, но не и ти на мен, така ли?
Аз: Да така е .
Ру: Не, Карол! Не е така! Аз те обичам, а ти ме предаде!
Аз: Аз съм те предала, та ти си пишеш с други момичета!
Ру: Да ти ме предаде с това, че ми нямаш доверие. Не си пиша с нея. Само тя ми пише. Дори не ги чета.
Аз: Не ти вярвам! Видях, че и ти си й писал!
Ру: Да, писах да ме остави, защото имам приятелка, която обичам! Това прочете ли го?
Аз: Искам да го видя.. - той ми го показа. Да истина е! Той не ми изневерява.- Ру, извинявай!
Ру: Мислиш ли, че в момента искам да се сдобрим?! Чао!
Аз: Ру , моля те не си тръгвай!- той излезе, а аз започнах да плача.
От името на Себастиян
Много се радвам, че видях Карол. Не мога да повярвам, че си има приятел! Аз съм влюбен в нея от години. Преди седмица Емилия ми писа, че се връща в Италия. Реших да замина с нея. Тя ми разказа какво е станало и защо мрази Карол и Лино. Е, да тя си беше права да ги мрази, все пак как са могли да се целунат пред нея! Сега вървя към дома на Емилия. Звъннах на звънеца и тя ми отвори.
Е: Какво има?
Аз: Може ли да вляза?
Е: Извинявай! Да разбира се, влизай.- аз влязох, къщата и е много красива.
Е: Защо дойде?
Аз: Ти ми предложи съюз нали?
Е: Да! Искам да разделя Карол и Руджеро.
Аз: Приемам да участвам, но когато ги разделим искам да оставиш Карол. Тя е моя.
Е: Става. Ще ти пратя съобщение с моя план.
Аз: Чао!
Е:Чао!- и си тръгнах. Най сетне тя ще е моя!
От името на Каролина
KAMU SEDANG MEMBACA
Това е любов
RomansaКарол е красиво,мило, забавно и добро момиче с чисто сърце. Притежава прекасен глас и пее уникално.Родена е в богато семейство, но не е като другите деца на богаташи. Има по- голяма сестра- Валентина. Вале е гадже с момче на име Майкъл. Карол има дв...