Как можах да го допусна?

199 18 2
                                    

От името на Карол

Какво се случи сега? Той ме е предал и е бил с Канде! На всичкото отгоре тя е бременна от него! От тук насетне какво ще се случи между мен и Ру? Откъде ще намеря сили, за да му простя? Той мен ли ще избере или онази и бебето й? Що за въпрос си задавам! Разбира се, че Руджеро ще избере тях. Щом е преспал с нея, значи я обича много повече отколкото обича мен!  Влязох в стаята си и се свлякох по вратата. Все още не мога да проумея как живота ми се съсипа за пет минути. Най - ценното ми нещо беше Ру, а той счупи сърцето ми на хиляди парченца! Трябва да го забравя!!! Не, не, не това не става! Не мога да го изтрия от спомените си, не мога да махна ароматът му от дрехите ми, не мога да изтрия вкусът на устните му върху моите, не мога да премахна следите от устни по бузите и челото ми! Но мога да направя едно единствено нещо, а то е да махна всеки предмет свързан с него в стаята ми. Първото беше една възглавница, която той ми подари, когато направихме 2 месеца откакто бяхме заедно.

 Първото беше една възглавница, която той ми подари, когато направихме 2 месеца откакто бяхме заедно

Oups ! Cette image n'est pas conforme à nos directives de contenu. Afin de continuer la publication, veuillez la retirer ou mettre en ligne une autre image.

Взех джобното си ножче от шкафа и го запих с всичка сила в нея. Навсякъде се разхвърча тъпият й пух. Не спрях да  я разкъсвам, докато отвън не чух звук от изстрел. За момент не знаех какво да правя. Какво ли се е случило долу? Изведнъж чух гласът  на Валентина!

Вал: Руджеро, какво направи! Майкъл, добре ли си? - отворих врата и се спуснах надолу. Видях, че всички са се събрали на едно място и в центъра бяха Майк и Руджеро. Цялата изтръпнах от гледката! От кракът на Майкъл течеше обилна струя кръв, а Ру от своя страна гледаше към пистолета на земята! Не е за вярване какво е направил!

Аз: Как можа да го направиш? Какво вече и убиец ли си?

Ру: А ти знаеш ли, че той е спал с Канде и тя е била бременна от него? - усетих как земята изчезна под краката ми.

Аз: Истина ли е?- погледнах Майкъл.

Майк: Карол, аз... това се случи..... извинявай! - отидох до него.

Това е любовOù les histoires vivent. Découvrez maintenant