Ру е мъртъв

166 14 0
                                    


Застанах срещу крадеца, острието на ножа беше на милиметри от тялото на Майкъл.

- Господи, Майк!- Вале се хвърли на врата му и започна да плаче -Добре ли си?

- Майк, извинявай! Чухме изстрели, помислих си, че е Канде - хвърлих ножа и се присъединих към прегръдката. Щом се отделихме Майкъл ни разказа какво е станало.

- И аз чух изстрелите, докато пристигнах половината от охраната бяха мъртви, долу има счупени прозорци, някой е искал да ви убие, но не е успял. Хайде, да тръгваме.

Събрах набързо малко багаж и се махнах от къщата. Сега ще остана в дома на нашите, докато Рудже не се върне. Като говорим за него, минаха няколко часа и той още не ми се е обадил. Направих няколко опита да се свържа с него, но телефонът му е изключен. Много ме е страх да не му се е случило нещо. Седнахме да вечеряме.

- Скъпа, успокои ли се вече? - попита загрижено мама.

- Да знаеш, че поставихме още охрана, камерите също работят. Щом Руджеро се върне, ще мислим по- подробно по този проблем. - добави татко.

- Мамо, Ру не ми вдига. Звънях му толкова пъти - отвърнах тъжно -Ами ако му се е случило нещо? - една сълза се спусна по бузата ми.

- Сис, Майк му е писал преди няколко часа, Ру е отговорил, че е добре -погали ръката ми Вале.

- Предлагам да вечеряме спокойно, Кари, съпругът ти е добре - подкрепи ме дядо.

Изведнъж усетих остра болка в корема.

- Ах- хванах се за проблемното място. Не отново.

- Кар, добре ли си? -каза Вале и ми помогна да стана. 

- Откакто стреляха по нас, не се чувствам особено добре. Вал, ще дойдеш ли  с ме в стаята ми- тя кимна.

На следващия ден

Сякаш някой се опитва да ме задуши и е поставил вериги около врата ми. Руджеро още не ми се е обадил и продължава да не ми вдига. Коремът спря да ме боли, може би е било от притеснение. Въпреки целия стрес, успяхме да заснемем  A Bailar. Днес,вечерта ще бъде официалната премиера в Ролер.  После имам още едно представяне на песента пред няколко милионна публика. Колкото и да съм притеснена, трябва да се стегна и да се справя с всичко. Аз го мога! Още от сутринта започна подготовка. Грим, прическа, облекло, всичко типично за една известна личност. Оф! Мразя да седя на стол, като препарирана и да чакам, докато елементите на външния ми вид са готови. Облеклото ми се състои от: дълъг черен  гащеризон, коланче от кристали,  диамантена огърлица с висулка на цвете, черни токчета и гривна с кристали. Косата ми е вързана на опашка и това е като цяло. След малко тръгваме, затова ще направя последен опит да се свържа с Ру. Пак неуспешен, по дяволите! Скъпи какво става с теб, къде си? 

Това е любовOnde histórias criam vida. Descubra agora