След един месец
От името на Карол
С Мичел вече сме в много по -добри отношения. Доверието и връзката по между ни се подобри. Той пак е грижовен и мил, както от самото начало. Сега съм в близкия парк до къщата ми заедно с Каролина.
- След един месец ще станеш на 18, вълнуваш ли се?
- Ще ти се.
- Кой ли ще е?
- Нямам си и на идея. Нашите са много потайни.
- Усещам, че ще е някой познат човек! - намигна ми.
- Мичел? - повдигнах вежда.
- Не. Може би Руджеро? - погледнах я втрещено. Идваше ми да я удуша.
- Каролина, само за него ли се сети? Той е перфектен за мен. - казах го иронично.
- Обичаш го. И знаеш, че аз никога не греша! - заяви тя.
- Тук си в пълна грешка,приятелко! - спрях и се загледах в далечината. Нуждая се от нещо, което да отклони темата - Виж, захарен памук!
- Къде?
- Ето там.
- Хайде, да си вземем.
Двете хукнахме към продавача на захарен памук, хората около нас ни гледаха странно. Прекалено сме големи за такива детински неща, но сега това не е важно, щом има захарен памук.
От името на Катя
Ще замина за месец в Ню Йорк при леля ми. Защо ли? Искам да си почина малко, а и със Себастиян ще се оженим там. Вече е твърдо решено от страна на родителите ми, но не знам как ще реагират приятелите ми. Сега си приготвям куфара, защото след три дни ще заминем. Трябва й да се сбогувам с другите.
- За какво мислиш? - обърнах се и до вратата на стаята ми стоеше Себастиян.
- Мисля относно факта, че ще заминем, ще се оженим и ще оставя приятелите си.
- Пак ще се върнем.
- Да, но след цял месец. Дали ще присъствам на рождения ден на Карол?
- Оооо, за него ще сме тук.
- Благодаря! - прегърнах го- Най - трудно ще ми е без Малена и Вале.
- Стига го мисли. Все едно отиваш на ваканция, но хубава.
- Да, все пак ще се оженим! - целунах го по бузата - Сега ще ми помогнеш ли да се приготвя?
YOU ARE READING
Това е любов
RomanceКарол е красиво,мило, забавно и добро момиче с чисто сърце. Притежава прекасен глас и пее уникално.Родена е в богато семейство, но не е като другите деца на богаташи. Има по- голяма сестра- Валентина. Вале е гадже с момче на име Майкъл. Карол има дв...