Това истина ли е?

353 22 0
                                    

СЛЕД МАЛКО ОТ ИМЕТО НА КАРОЛ

Бяхме готови със соковете и шейковете. Точно щяхме да тръгнем и не успях да си  намеря телефона, затова тръгнах към шкафчетата и видях Ана и Нико да се целуват.

 Точно щяхме да тръгнем и не успях да си  намеря телефона, затова тръгнах към шкафчетата и видях Ана и Нико да се целуват

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Очите ми се напълниха със сълзи. Взех си телефона, който беше отстрани. Постарах се да не видят, но не успях. Минах по най-бързият начин през кафенето, а приятелите ми оставих и си тръгнах. Вале викаше след мен, а аз само плачех и бягах без да се обръщам назад.

Вал: Карол, чакай! Какво стана? Защо плачеш?

Но аз не бях в състояние да го разкажа. Дори не я изчаках, а се качих в едно такси и тръгнах към имението. По пътя продължавах  да плача и то неконтролируемо . Спряхме пред имението, платих на шофьора и влязох вътре. Не казах нищо на мама и татко, а веднага се затворих в стаята си. Хвърлих се на леглото и продължих да плача, после се успокоих  и след това не помня нищо ....... явно съм заспала.

След една седмица от името на Валентина

Станах към 9:30, тъй като днес е събота и няма училище. Извърших си сутрешната рутина. После  застанах пред гардероба и се чудех какво да облека, защото имах среща с Майк в парка до нас . Сложих си черен потник, дълги скъсани дънки, черни боти и черна жилетка на бели ивици. Когато бях готова, слязох долу на закуска. Мама беше направила гофрети. Тя обожава да декорира своите произведения. Беше поставила върху гофретите няколко топки ванилов сладолед, няколко парченца ягоди и шоколад.

Мама: Вале, извикай сестра си на закуска!

Аз: Добре, но няма да я умолявам. Само ще й кажа.

Качих се и отидох пред  вратата на нейната стая, но не знаех дали да почукам, защото Карол се промени много през последните дни. След онази нощ тя не беше същата!Промени държанието си, оценките,  дрехите и дори косата.Това е Кар сега:

Това е Кар сега:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.


Изглежда доста страшна сравнение със старата Карол Почуках, но не чух отговор. Затова влязох и я видях ........ Това истина ли е?

Какво ли е видяла Валентина в стаята на Карол?

Това е любовOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz