От името на Емилия
Минаха три дни от предложението на Лино, с него дойдоха и нови промени. Първо Лара се върна в родината си. Второ днес Катя заминава за Ню Йорк и ще има парти заминаването й. Трето разнесе се новината, че Руджеро ще се жени. Като гледам май още Карол не го е превъзмогнала. Много ми е гадно, че и тя има проблеми. Наскоро ми сподели, че щом навърши 18 тоест след месец, ще се омъжи за непознат. Родителите й са го избрали, без да я питат. Щастлива съм, че моите не се месят във връзката ми с Лино. Те просто искат да съм щастлива. Сега пренасяме кашони пълни с моите вещи. Къщата е на един етаж има и градина. Със сигурност щом се оженим ще си вземем по - голяма. Взех един кашон, но май забравих, че съм жена и не мога да нося кой знае колко тежко.
-Това е мъжка работа. - изсмя ми се Лино, като ме наблюдаваше отстрани.
- Тогава нека мъжленцето ми да дойде. - той дойде вдигна кашона и ми се изплези.
- Не се лигави, а работи! - сопнах му се аз.
- Каква ще ми е наградата?
- Вечеря.
- Романтична вечеря. С италианска храна и бяло вино.
- Отивам да готвя. Докато ти правя вечеря да си разчистил тук. - заповядах му.
- Още не сме се оженили, а почна да нареждаш! - извика след мен той.
Само че има един проблем! Не съм особено добра в готвенето. А сега какво ще правя? Ще се обадя на Карол.
От името на Карол
Сега съм в къщата на Мичел. Седя и го чакам да дойде със закуските, за да си пуснем филм. Много е бавен! Ако Ру беше тук досега да се е върнал. Е, не! Стига вече съм си мислила за него! Той не съществува за мен! Край! Звъненето на телефона ми, ме изкара от мислите за него. Беше Емилия.
- Кажи, Ем!
- Обещах на Лино да му приготвя италианска вечеря, но.... - гласът й изтъня.
- Не можеш да готвиш - изкикотих се през слушалката.
- Ще дойдеш ли да ми помогнеш, но тайно?
- След 15 минути тръгвам.
- Обичам те!
- И аз теб. Чао!
В този момент Мичел влезе в стаята. Носеше сандвичи и два сока.
- Скъпи, ще трябва да тръгвам.
VOUS LISEZ
Това е любов
Roman d'amourКарол е красиво,мило, забавно и добро момиче с чисто сърце. Притежава прекасен глас и пее уникално.Родена е в богато семейство, но не е като другите деца на богаташи. Има по- голяма сестра- Валентина. Вале е гадже с момче на име Майкъл. Карол има дв...