Ще се справим

123 5 0
                                    


От името на Канделария(тъпа кучка)

Дестинацията за новото ни местоположение е страхотна. Огромна къща, море, плаж, слънце и най- вече Карол я няма. Прегърнала съм дъщеря си и чакам с нетърпение Руджеро да се появи. Ще бъдем прекрасно семейство, сигурна съм.

- Стига си витаела в облаците, Канделария!- оставих малката в столчето и се обърнах, беше Максимилян -  Имаме работа за вършене - изрева той и се разположи на креслото срещу мен - наех детегледачка, роднина ми е, тя ще гледа детето.

- А  аз какво ще правя през това време? Какво ще работя и защо по дяволите трябва да работя?

Той се изправи и бавно пристъпи към мен.

- Канде, недей да ме вбесяваш. Ти работиш за мен, не го забравяй. Помогнах ти, отвлякохме това дете, вече от седмица ни издирват в Италия, онази още не се е събудила, какво повече искаш от мен. Спри да бъдеш нахална и изпълнявай. Няма да ти  позволя, кучко, да ме върти на малкия си пръст. Ще ми помагаш с  разпространение на дрога по баровете. И...- изгледаме кръвнишки- ако откажеш ще те убия заедно с това дете. Не ме ядосвай- хвана грубо брадичката ми- почваш да прекаляваш и сега е време да се компенсираш. Остави Лара да се грижи за нея и идвай горе- махна ръката си от лицето ми и се насочи към стълбите- Ще съм в банята,  до 10 минути да си дошла и ако може да облечеш нещо секси и разголено- усмихна се арогантно и изчезна.

- Знаеш ли, много мислех за новото ти име. Ливия ще остане в миналото, отсега нататък ще се казваш Анна. Харесва ли ти, принцесо? Анна, ти си моята най- голяма награда. Никой, никога, няма да те вземе от мен.

От името на Руджеро 

Днес Маркус трябва да изкара Карол от комата. Вчера говорих с него и той ми сподели, че показателите й са стабилни. Само се надявам тя да ме помни. Най- много се тревожа за Лив. Майк замина за Буенос Айрес, защото месната полиция там ни изпрати сигнал, че са  забелязали жена приличаща на Канде. Дано наистина да е тя. Щом Кар се възстанови ще заминем веднага. 

- Последно време много ти се насъбра - каза Маркус - Защо не отидеш да си починеш?

- Ще поспа малко на стола.

- Руджеро, нуждаеш се от истинска почивка, а не от някаква лека дрямка.

- Ами Карол?

Това е любовTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang