От името на Майкъл
аз: Вале, как така ще го махнеш? Не го ли искаш?
Вал: Не съм сигурна дали искам да съм майка! Ами ако не мога да се грижа за него! По - добре да го махна!
Аз: Моля те, не го прави! - тя стана от леглото ми.
Вал: Ще говорим утре относно бебето. Сега трябва да си почиваш.
Аз: Обещай ми, че до утре ще обмислиш решението си.
Вал: Разбира се, че ще го направя. Чао, Майк!
Аз: Чао, Вале! - излезе от стаята, а аз заспах с мисълта за бебето във Валентина.
От името на Карол
Часът е 00: 30 и от близо два часа обикалям сам самичка навън. Много е студено, но от болката, която изпитвам не усещам нищо друго. Наближих улиците, които са пълни с убийци и наркомани, но не ми запука и продължих да вървя. На хоризонта видях един малък парк. Седнах на една пейка и заспах. Сънят ми беше прекъснат от някой, който си играеше с косата ми.
Аз: Руджеро...- помислих си, че е той, но щом отворих очи изтръпнах. Срещу мен беше Себастиян. Ето къде е бил през цялото време.
С: Кари, как си? Твоят принц те заряза, а? Нищо, сега ще станеш моя!- постави ръката си върху крака ми.
Аз: Себастиян, моля те! Остави ме! - сложи другата си ръка на кръста ми.
С: Недей така! Вече няма да си сама! - постави група целувка на врата ми.
Аз: Остави ме! Пусни ме!- стисна лявата ми китка с голяма жестокост.- Боли!
С: Ти ще станеш моя и то още сега!- понечи да свали якето ми, но отнякъде се появи друга ръка и хвана тази на Себастиян.
С: Кой си ти?- обърна се към непознатия и в замяна получи едно круше в лицето. Строполи се на земята и аз чаках само този момент, за да побягна.
- Чакай! Хей, коя си ти?- момчето ме настигна.
Аз: Какво искаш от мен?
- Видяхте и разбрах, че трябва да ти помогна. Казвам се Мичел.
Аз: Аз съм Карол.
М: Е, Карол, какво те води тук?
Аз: Ами разделих се с гаджето си след, като разбрах, че ми е изневерил с бившата си приятелка и сега чака бебе от нея.
М: Това е гадно.
Аз: А ти какво търсиш тук?
М: Аз ида от Венецуела и не съм от тук.- леле, нищо не му разбира от този акцент.
ESTÁS LEYENDO
Това е любов
RomanceКарол е красиво,мило, забавно и добро момиче с чисто сърце. Притежава прекасен глас и пее уникално.Родена е в богато семейство, но не е като другите деца на богаташи. Има по- голяма сестра- Валентина. Вале е гадже с момче на име Майкъл. Карол има дв...