ОБИЧАМ ТЕ!

364 18 3
                                    

От името на Валентина

Вчера докато си търсех ключовете за колата, някой сложи кърпа на устата ми. След това не помня нищо. Преди малко се събудих и не знам къде съм. Бях завързана здраво. Помещението беше тъмно и миришеше на мухъл. Врата се отвори и влезе някой.

- А, красавицата се е събудила!- и се изсмя. Тогава го видях. Това беше Лино. Какво, но защо гаджето на Емилия ме е отвлякло?

Аз: Лино, защо ме отвлече? Какво съм ти направила?

Л: Ти нищо, но сестра ти е причината да се разделя с Емилия.

Аз: Да бе, ти я целуна, а и бяхте пияни. Тя не е виновна.

Л: Тя ще си понесе последствията, от онази нощ.

Аз: Добре пробвай, но аз ще й кажа. Защо ме доведе тук?

Л: И ти ще ми помогнеш да ги разделя или...

Аз: Няма да го направя!

Л: Не ме изчака да довърша или ще ми помогнеш, или ще кажа на Майкъл за Хорхе и той ще те остави.

Аз: Няма да кажа на никой, че си ме отвлякъл, но моля те не ме карай да избирам между сестра ми и Майк.

Л: Няма такъв вариант. Сега ще те пусна и си тръгваш, като се прибереш казваш, че си била на шопинг. Ясно ли е?

Аз: Да, а после какво ще искаш от мен.

Л: Ще ти пращам съобщения с нещата които трябва да направиш, за да ги разделиш.

Аз: Добре.- той ме пусна и аз си тръгнах, ами сега какво ще правя?


От името на Карол 


Притеснявам се за Вале, тя още не си вдига телефона. Сега сме в Ролер гаджето ми ме доведе, за да се разсея. Докато се бях замислила чух Ру да пее.


Ру: Малката, хареса ли ти песента?- аз седнах до него.

Аз: Да уникална е!

Ру: Знаеш ли защо е уникална?

Аз: Не защо?

Ру: Защото е написана за едно уникално момиче!- и ме целуна,  а аз го прегърнах.

Ру: Обичам те Кари!

Аз: И аз теб Ру!- тъкмо щяхме за се целунем и видях Вале. Станах и отидох при нея.

Това е любовDonde viven las historias. Descúbrelo ahora