A Bailar

149 12 2
                                    

От името на Карол

След малко се качваме на самолета и отново ще ми се наложи да изживея няколко ужасни часа, забита в тоалетната. Маями ще ми липсва, но след раждането на бебето, ще организирам специална екскурзия само за мен и Руджеро. Е, не тръгваме без сувенир. А той не се изразява в нещо малко поставено в пликче, по - скоро е куче поставено в клетка. Новият член  на семейството ни е кученце, порода - Померан на име Симба. Защо се казва Симба ли? Ами, заради филма "Цар лъв". Сутринта бяхме гледали с Ру филма и когато отидохме в приюта, ме питаха как ще го кръстим. Не ми отне много време да кажа тържествено, че името е Симба. От няколко дни тази малка сладка кафява топчица доставя огромно количество смях в нашето ежедневие. Е, също косми, отговорности и лаене. Последното е в най- големи количества. С времето ще свикнем с него, но ще се наложи да сменим неговото местоположение след раждането на бебето. Ще преместим малкия сладур при нашите, защото те ще са самички след изнасянето на Валентина. Като говорим за Вале, тя и Майк ще се изнесат най- сетне от имението на нашите. И още по- шокиращото е, че ще са ни съседи. Много ме била обичала, иска само да й гледам лапето. Отскоро пак са много интимни с Майк. Само да не се окаже,че Каталина ще имам братче, или сестричке. Мама и тате ще я убия, ще е супер смешно.

- На какво се смееш, любима?- усетих ръката на Руджеро върху моята.

- Нищо, скъпи. Мисля, че Валентина пак е бременна - казах го тихо, защото сестра ми беше на задния ред.

- Това е - обърне се назад, след което ми каза с нотка на смях в гласа си - Напълно възможно е. Вчера вечерта, докато беше на терасата, ги чух да си говорят. Валентина се ядосваше, че не й идва- настръхнах, толкова ми е любопитно, какво ли ще стане сега?

- Скъпи - той ме изгледа странно - не ти казах, защото исках да е тайна.  Ще записвам нова песен- погледът му беше смесица от радост, гняв и тъга.

- Защо не ми каза? - думите му бяха пълни с разочарование- мислех, че си казваме всичко.

- Първо - песента беше изненада, второ- тогава не знаех,че съм бременна и трето- говорих с Мари, няколко часа снимки няма да навредят на детето ни. Не се ли радваш на успеха ми? - погледнах го умилително. Той само се подсмихна топло.

- Разбира се, че се радвам, принцесо моя! - прегърна ме и постави целувка на челото ми - Предлагам ти малко да поспиш. Всички видяхме, че летенето не ти се отразява добре - засмяхме се.

Това е любовWhere stories live. Discover now