От името на Карол
Отделихме се и двамата бяхме леко задъхани. Беше доста дълга целувка.
М: Сега какво сме?
Аз: Мисля, че нещо като гаджета.- намигнах му.
М: Сигурна ли си, че искаш нова връзка?
Аз: Напълно. - прегърна ме.
М: Много съм щастлив!
Аз: И аз.
- Хора, трябва да тръгваме към училище!- от терасата се провикна Ана.
Аз: Как винаги успяват да прецакат всеки хубав момент?
М: Това е тяхната дарба. - тръгнахме към лимузината. Аз бях до Вале и Малена, а Руджеро беше срещу мен. Още ми е доста неловко да говоря с него. Най- странното е, че той продължава да ме гледа с онзи поглед, който ме кара да се чувствам различно. За жалост съм сигурна в едно! Той държи на Канде и детето им! Не ме разбирайте погрешно, аз нямам нищо против този факт, но просто понякога искам всичко това да не се беше случвало! След час церемонията по завършването на приятелите ми завърши. Аз получих бележника си и оценките ми бяха сравнително добри, с изключение на тази по Френски. Моята "любима" госпожа ми беше оставила 5 за годината. Това не ме тревожи, защото аз не харесвам този език. Сега е време да купонясваме до сутринта. Прибрахме се вкъщи, родителите ми ги нямаше, но този път те знаеха за партито и искаха да ни оставят да се забавляваме. Момчетата извадиха пиенето и всякакви закуски. Всички момичета се качихме в моята стая с изключение на Валентина, защото тя не се чувстваше добре. Сменихме си тоалетите, защото още малко с тази рокля и щях да се задуша! Облякох се с червен потник, къси зелени панталонки, червени кецове и жилетка в бежов цвят.
Каролина си сложи сивата блуза на бели цветя с голи рамене, бели къси панталонки и бели маратонки.
Малена беше с това.
KAMU SEDANG MEMBACA
Това е любов
RomansaКарол е красиво,мило, забавно и добро момиче с чисто сърце. Притежава прекасен глас и пее уникално.Родена е в богато семейство, но не е като другите деца на богаташи. Има по- голяма сестра- Валентина. Вале е гадже с момче на име Майкъл. Карол има дв...