И всичко само, заради него

347 22 0
                                    


От Името на Карол

Събудих се от слънчевите лъчи влизащи в стаята ми. Погледнах телефона си, днес е събота. Поне днес няма да ми напишат някоя "интересна"оценка. Да вече не съм коренно различна сравнение със старата Карол. И всичко това само заради него! Нико и Ана ми съсипаха живота. Дори стилът ми се промени, вече не нося цветни дрехи, а само черно. Направих си лилави кичури. Нося тежък грим без да има повод, а да и пуша цигари. Е,след като ви разказах всички важни моменти в последно време сега трябва да се върнем в реалността. След като се облякох. Тоалетът ми се състоеше от черна дантелена блуза, пола на червено - черно каре, кожено яке, кожена раница с шипове отпред и маратонки. Гримът ми беше такъв.

 Гримът ми беше такъв

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.



Излязох на терасата, за да пуша. По едно време усетих чуждо присъствие зад мен. Това беше Вале. Тя ми се ядоса много.

Вал: Какво правиш? Ти сериозно ли пушиш цигари? Защо го правиш?

Аз: Брей, сега се сети да се правиш на сестра! Правилно, аз пуша! И това не те засяга! Разбра ли? - последното и го изкрещях в лицето. Слязох по стълбите и тръшнах входната врата. Започнах да плача. Реших да се разходя в парка до нас, за да се разсея малко.Там се сблъсках с..... Как може винаги да се срещам с него!

От името на Руджеро

Днес е събота и не сме на училище, затова излязох с момчетата. Отидохме на кино гледахме някакъв екшън филм. Беше интересен, но през цялото време  мислех за Карол...Чакай, какво за Карол, че защо ми е да мисля за нея! Все пак тя ме дразни много, но  все пак  се  притеснявам за нея, защото последната седмица тя не беше същата. Дано да се върне старата Кари по - скоро.

След филмът 

Реших да се разходя в парка до къщата на Вале. Бях се замислил и дори не обърнах внимание кога успях да се блъсна в един доста добре познат за мен човек. Та това е ............

В кой ли се е блъснала Карол и във кой Ру?

Дали Ру харесва Карол и ще обърне ли внимание на чувствата си към нея?

Съжалявам, че тази част е толкова кратка ще се постарая другата да е по - дълга!!!!

Това е любовOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz