Какво искаш от мен?

234 18 1
                                    

На сутринта от името на Карол 

Не спах цяла вечер. Ето какво означавало да ти разбият сърцето! Болката е неописуема! Защо се е целувал с Емилия? Как е могъл да го стори! Уж ме обичал и ме ценял! От вчела след скандала плаках, а сега е сутрин и продължавам. Целите ми дрехи, цялата възглавница, цялото ми лице са мокри от сълзите ми! Колко много боли! Мислех, че с Руджеро ще преживея всички хубави моменти. Представях си как се омъжвам за него, как казвам Да пред олтара, как минава брачната ни нощ, как се раждат и порастват децата ни и как през цялото това време той е до мен! Отново се разплаках. Това бил краят, една целувка и всички мои мечти и надежди се изпариха! Такава ли е реалността! Не искам да живея в свят без любов и никога да не се почувствам обичана! Животът няма смисъл без любов, затова и няма да продължавам да живея.....

От името на Себастиян 

Сега съм в къщата на Емилия и приготвям закуската. Тя сигурно още спи. Вече се досещате какво е станало снощи. Все пак имахме причина да празнуваме! Край на Карлита и Руджеро! Те вече са история. Остана ни само една задача и с Еми напускаме Италия. Тя е да отнема девствеността на Кари! Леле колко ще я заболи! За целта трябва да и стана гадже. Лесна работа ще е, защото тя в момента е съкрушена и се знае какво ще направи. Лиглата ще сложи край на живота си! Трябва да съм там в точния момент, за да не се случи някой глупав инцидент! Чудите ли се откъде знам кога ще се случи? Ами вчера по време на онази " романтична" песничка на Руджеро, аз се качих в стая й и монтирах камера. Сега следя всяко едно действие и я чух, че днес ще пробва да си посегне на жалкия живот! Докато преговарях планът в главата ми, видях Емилия да слиза. Дойде при мен и ме целуна. Още беше по нощница и изглеждаше наистина провокиращо.

Е: Днес всичко свършва нали?

Аз: Точно така. Карол след малко ще направи опит за самоубийство.

Е: помни трябва да си там в този момент, за да я спреш.

Аз: Тръгвам, защото след малко сигурно ще го направи.

Е: Чао!

аз: Когато всичко тук свърши ще заминем надалеч и тогава ще си само моя!

Е: Ама разбира се!

Взех си якето и тръгнах към къщата на Карол.

От името на Емилия

Наистина този е голям малоумник! Вярва, че ще съм с  него. Той е само една играчка нищо друго!Само да довърши плана и ще направя така, че да влезе в затвора. Аз ще се измъкна чиста и невинна! След Карол е ред на Лино. Той също ще си плати за онази нощ! Време е да видим колко добър актьор е Себас! Пуснах лаптопа и видях онази отрепка, държеше нощ в ръката си. Надигна го и тъкмо да го забие в ръката си....... Влезе Себастият, той хвана ножа и успокои онази глупачка.Каза й няколко мили думички, и Хоп Карол лапна въдицата. Той я целуна и тя разбира се му отвърна. Направих копие на клипа за всеки случай. Затворих компютъра и започнах да подготвям обстановката за довечера. Ще падне истинско шоу!

Това е любовHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin