От името на Руджеро
Не мога да повярвам на ушите си! Тя е целунала онзи негодник! Ами ако е било капан. Сигурно е щял да я изнудва. Трябва някой да следи Себастиян. Ще простя на Кари. Защото я обичам толкова много. Тя е моята принцеса и няма да позволя никой повече да я наранява!
Кар: Ру, какво мислиш?
Аз: Било е капан. Щял е да ти стори нещо друго.
Кар: Мислиш ли, че е способен да ми направи нещо?- започна да трепери.
Аз: Не се страхувай. Аз ще съм винаги до теб!- прегърнах я и целунах челото й.
Кар: Ти си ми простил.
Аз: Да. Знаеш ли защо?- тя се усмихна.
Кар: Не. Защо?
Аз: Защото си красива!
Кар: Само това!
Аз: Не. Също, защото си смисъла на живота ми!
Кар: И ти.
Аз: Утре ще празнуваме.
Кар: Това означава, че е време да спим.
Аз: Може ли тази вечер да спя при теб? Не искам да се прибирам.
Кар: Нашите ще се приберат и .....
Аз: Ще кажем, че правим проект.
Кар: Не искам да рискувам.
Аз: А да правим ли нещо друго? - намигнах й.
Кар: Забранявам ти!- изгледа ме лошо.
Аз: Само ще се целуваме, нищо друго.
Кар: Още сме непълнолетни за да вършим глупости.
Аз: Само целувки.
Кар: Само.
Аз: Разбрахме се.- започнах да я гъделичкам. Тя се смееше много сладко! Започнах леко да целувам бузите й. Преминах към нежните й устните. Радвам се, че отново сме заедно. Сега трябва да я защитавам и то най- вече от Себастиян и Канделария. Карол е уникална! Спряхме да се целувам и просто си я гушнах, и сме заспали.
От името на Карол
Това е прекрасно! Руджеро не ми се сърди. По едно време ми правеше намеци за..... сещате се. Не съм готова на тази стъпка. Ами ако забременея!!! Не искам да рискувам. Затова той трябва да почака. Оф, как да му кажа, че вече съм обещана на друг! Как ще му обясня? Имаме още една година преди това да се случи. Накрая не го правихме, а само се целувахме. Отпуснах се в неговата топла и нежна прегръдка. После съм заспала. Събудих се към 2 часа от говора на някой. Отворих си очите и пред мен стоеше Валентина.
ESTÁS LEYENDO
Това е любов
RomanceКарол е красиво,мило, забавно и добро момиче с чисто сърце. Притежава прекасен глас и пее уникално.Родена е в богато семейство, но не е като другите деца на богаташи. Има по- голяма сестра- Валентина. Вале е гадже с момче на име Майкъл. Карол има дв...