Пусни я, Канделария!

79 8 2
                                    

От името на Карол

Тази вечер ще се изправя очи в очи с Канделария. Не съм виждала Ливия от толкова много време. Тревожа се за начина, по който се е грижила за нея онази откачалка. След малко тръгваме към мястото, дано всичко да бъде наред. Канде вчера ми изпрати съобщение, че ни иска на мястото в полунощ. Моля се  да не нарани момиченцето ми. Нарече я Анна, сякаш детето ми вече е нейно. Не можах да я предпазя, аз съм ужасна майка. Усетих познато присъствие зад себе си. 

- Трябва да обсъдим какво ще правим като пристигнем.

- Какво ще правим, Руджеро? Ще си вземем детето, ще й дадем парите и ще се приберем. 

- Де да беше толкова лесно. Кар, ти знаеш, че тя те иска мъртва. Трябва да вземем мерки за това.

- Недей да се тревожиш за мен, искам си само детенцето.- сопнах му се.

- Кар?

- Не ми говори, Руджеро! Не се интересувам за моята безопасност, не ми пука за нея! Не съм прегръщала Ливия от толкова много седмици. Не знам нищо за нея! Няма да слушам как искаш да ме предпазиш, щом дъщеря ми е при тази ненормалница!

- Твоята дъщера, така ли?- извика Ру разгневено- Мислиш, че аз не се притеснявам, че не се чувствам виновен, нали? Чувствам се виновен за всичко, Карол! - видях как очите му се насълзяват - Не мога да върна времето назад, просто не мога! Не можах да ви предпазя от моето минало, винаги ще се проклинам, че те замесих в това- когато изрече това сълзите просто излязоха от очите му. Почувствах се виновна.

- Ру...аз- опитах се да го докосна по бузата и да изтрия сълзите му.

- Трябва ми въздух.- отвърна ми сурово и излезе от спалнята. 

Ще го оставя сам за малко и ще отида при Вале. След съобщението на Канде,  Валентина и Майк се върнаха с нас в Италия и по -добре. На сестра ми не й харесваше Буенос Айрес. Звъннах на Валентина.

- Здравей, Вале!

- Здравей! Как си? Защо звучиш толкова странно, да не е станало нещо? 

- Излях си нервите на Руджеро 

- Ех, Кар, не е трябвало да го правиш. Той как е?

- Не знам, излезе навън. Сама съм. Ще можеш ли да дойдеш?

- Добре. Ще оставя Кати на мама, очаквай ме до 10 минути. 

Това е любовTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang