От името на Карол
Първата ни брачна нощ с Руджеро, мина много по- различно от моите представи. Е, тогава не знаех, че съм бременна. През цялото време отредено ни за неприлични игрички, ние си говорихме за бъдещето. Ру прие много навътре ролята на баща, все пак съм бременна в средата на втория месец. Ще се отклоня малко от темата и ще ви разкажа как разбрах. След като изкараха Рудже от затвора, започнах да се чувствам различно. И точно преди два дни си направих тест за бременност, имаше две чертички. Помислих, че е дефектен и отидох при Маркус. Неговата приятелка Мари ме прегледа. И потвърди това, което ми показа и тестът. Явно е трябвало да се пазим при престоя ни в хижата. Отначало бях в шок и не можех да приема, че на 18 ще съм майка, но свикнах с мисълта. Ето! Руджеро също знае, бях много притеснена от реакцията му, но сега съм просто щастлива. Всичко ще се нареди стига Канде, Ада и Мичел да влязат в затвора. Къде ли са сега? Предполагам, че кроят план, планът за отмъщението си.
След като ви разказах как научих за бебето да се върнем в реалността. Упс,... няма такава. Явно от голямото вълнение днес съм заспала. Надявам се Ру да не ми се сърди на сутринта.
Усетих някакъв дразнител на лицето си, слънчевите лъчи навлизаха в хотелската стая и огряваха всяко местенце в нея. Потърках бавно очите си и се надигнах на лакти. Съпругът ми го нямаше, къде ли е? Взех телефона си от нощното шкафче и погледнах екрана. Беше 10: 45. Застанах в седнало положение и продължих да разглеждам публикациите на другите в социалните мрежи. Всичките ми приятели бяха качили снимки, видеоклипове и картички с пожелания, в чест на нашата сватба.
Погалих долната част на корема ми. Там вътре сега расте живот. Моето бебе, моето детенце. След седем месеца ще го прегръщам и ще усещам добира на кожата му с моята. Усетих чужди устни върху моите. Познавах този вкус и отвърнах.
- За бебето ли си мислеше? - каза Ру и постави ръката си върху моята - Отстрани изглеждаше толкова красива.
- Къде беше?- изръсих го доста сериозно и развалих прекрасния момент.
- Взех ти закуска- и показа торбата пълна с храна - Само че трябва да си бърза.
- Защо? - попитах го.
- Всяка двойка си има меден месец. И ние отиваме на такъв, заминаваме за Маями.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Това е любов
RomanceКарол е красиво,мило, забавно и добро момиче с чисто сърце. Притежава прекасен глас и пее уникално.Родена е в богато семейство, но не е като другите деца на богаташи. Има по- голяма сестра- Валентина. Вале е гадже с момче на име Майкъл. Карол има дв...