Всичко свършва скоро!

260 19 2
                                    

На следващият ден от името на Карол

Днес е събота и ще си починем за малко от училището. Станах и се оправих. Докато се гримирах, Валентина влезе с гръм и трясък в стаята ми.

Вал: Джулияна ни иска спешно в Ролер!

Аз: Още сега тръгваме. Какво ли е толкова важно, че да ни вика в събота?

Вал: Не знам, но побързай.

Аз: Готова съм. Хайде!-При условие, че се приготвих за 5 минути изглеждах супер!

 Хайде!-При условие, че се приготвих за 5 минути изглеждах супер!

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

След 15 минути пристигнахме. Всички бяха там. Аз отидох при Руджеро и го прегърнах. Джулияна се появи.

Дж: Всички ли са тук ?

Ние: Да.

Дж: Значи мога да започна. Треньор съм ви от близо два месеца и се радвам, че ви опознах! След седмица ще се проведе състезанието и то в Ролер. Харесва ми, че научихте хореографията перфектно и вярвам, че ще се справите. Затова реших да направя нещо, като бал на пързалката, за да ви възнаградя за положения труд . Разбира се ще има крал и кралица. Какво ще кажете?

Ние: Супер!

М: Кога ще е?

Дж: Мисля за днес.

К: Кога ще си купя дрехи?

Вал: Имаме много малко време да се подготвим.

Дж: Да, знам. Реших днес да нямаме тренировка. 

Каро: Това означава, че сега се прибираме.

Дж: Да и започвате да се приготвяте.

Аз: Благодаря, ти много!

А: В колко започва?

Дж: 17:00. Хайде, тръгвайте! Нямате много време да се приготвите!

Разделихме се в градинката до Ролер. Уговорих се с Руджеро да се видим направо на пързалката. С Валентина се прибрахме у дома. Не ме остави да си почина, а ме завлече в стаята си.

Това е любовDonde viven las historias. Descúbrelo ahora