От името на Руджеро
Летях с бясна скорост към къщата на Карол. Щом пристигнах веднага влязох и се развиках.
Аз: Къде е сестра ми?!- всички ме гледаха уплашено. Карол дойде при мен.
К: Ру, никой от нас не знае къде са. - Защо говори в множествено число?
Аз: Кой друг е с нея?- Огледах се дали Хорхе е тук.
М: Хорхе е тук, но Майкъл е с нея.
Аз: И защо мислите, че са отвлечени?
В: Майкъл не си вдига телефона нито пък Киара.
Х: Знам къде са. - всички втренчиха поглед в него. Отидох и го хванах за ризата.
Аз: Къде е!- Карол докосна ръката ми в опит да ме успокои.
К: Моля те! Не прави глупости!Това не си ти! - пуснах го.
Аз: Ще ми кажеш ли къде е Киа?
Х: Канде и Себастиян ги отвлякоха. При стария склад трябва да са ги завели.
Аз: Момчета, вие идвате с мен.- извадих си оръжието. Кари цялата пребледня щом го видя.
К: Не върши глупости. - целунах я.
Аз: Няма. Обещавам ти!- и излязохме от къщата.
От името на Киара
Бях завързана за стол и се намирах в някаква стая.
Аз: Майкъл, къде си?- вратата се отвори и влезе Себастиян.
С: Как спа, принцесо!- хвана кичур от косата ми и го омота около пръста си.
Аз: Ще ме убиете нали?
С: Май ми прочете мисълта.
Аз: Ако го направиш брат ми ще те убие. - той рязко си дръпна ръката и отскубна кичура ми. Болката беше поносима. Освен това ми удари шамар, който също не болеше особено.
С: Няма да излезеш жива от тук.
Аз: Къде е Майкъл?
С: Оставих го на пътя.
Аз: Ти си ненормален! Болно същество!
С: Чао, принцесо! Радвай са на последните часове от живота си.- затвори врата. Не мога да повярвам, че това е краят!
От името на Канделария
Себастиян се върна в стаята.
Аз: Как е онази лигла?
С: Ще я убием ли?
Аз: Не.
С: Как така " не"! Ти си полудяла!
YOU ARE READING
Това е любов
RomanceКарол е красиво,мило, забавно и добро момиче с чисто сърце. Притежава прекасен глас и пее уникално.Родена е в богато семейство, но не е като другите деца на богаташи. Има по- голяма сестра- Валентина. Вале е гадже с момче на име Майкъл. Карол има дв...