Моля те, остани при мен!

240 17 3
                                    


От името на Руджеро

Л: Състоянието на госпожица Севиля е критично.

Вал: Как така?

Л: Куршумът е навлязъл много навътре в тялото й, почти до гръбначният стълб.

Аз: Успяхте ли да го извадите?

Л: Да, но има опасност от вътрешен кръвоизлив, също и от това пациентката да остане инвалид.

Майк: моля! Не е възможно!

Л: Съжалявам много! Но такива може да са обстоятелствата.

М: Има ли вероятност тя да умре?

Л: За съжаление има и то голяма. Госпожицата може да изпадне в дълбока кома. Тя може дори да изгуби спомените си.- това вече ми дойде, като някакъв силен шамар. Тя може да си изгуби всичките спомени!

П: А сега какво ще стане?

Л: Следващите 24 часа са критични и всичко може да се случи. Довиждане!

Аз: Довиждане!- той си тръгна. Аз се свлякох по стената. Лино дойде до мен.

Л: Карол е силна и ще се оправи!

Аз: Благодаря, ти! Трябва да разберем кой ги е прострелял?

Майк: Сигурно е Себастиян.

П: Да, но не сме сто процента сигурни.

Нико: А ако е Канде?

Л: Предлагам да изчакаме Емилия да се събуди. Тя ще знае  кой го е направил.

Аз: Съгласен съм.-през това време изкараха Кари от операционната и я настаниха в интензивното. Поставиха и всякакви кабели и жици свързани към много машини. Къса ми се сърцето, като я гледам така! Вече знам как се е чувствала тя, когато мен ме простреляха. Усещам как сърцето ми се къса от болка. Трябва да заловя този,който го е направил! Той ще си получи заслуженото! След Карол изкараха и Емилия от операция, само че нея настаниха в обикновена стая. Дано тя да си спомня какво се е случило? Сега чакаме  Еми да се събуди, за да разберем какво се е случило.

От името на Себастиян

- Ти си голям глупак! Защо си стрелял по онези отрепки!- крещеше ми, като луда Канделария. Тази не е наред с нервите.

Аз: Да ме хванат ли искаш?

Канде: Не, но сега сме в още по- голяма опасност. Трябва да им затвориш устите.

Това е любовWhere stories live. Discover now