A nevem Annamaria Hand . Magamat, csak Marynek becézem. Fogalmam sincs arról,hogy ki a csuda vagyok. Annyit tudok viszont, hogy egy árvaházba kerültem, ami a gyerekek leggyűlöltebb helye az egész világon.(Mármint szerintem). A nővérek azt mondták, hogy amnéziám van, ezért nem emlékszem semmire a múltamból. Az viszont nekem is feltűnt, hogy nem tudják megmondani a koromat. Mindig csak megsaccolják,hogy hány éves lehetek éppen most. (Egyszer elvittek egy helyre, ahol megvizsgáltak, de még ott se tudták megállapítani a koromat.) A nevemet is tőlük kaptam(mármint a nővérektől),mivel ez az árvaház a kereszténységre oktatott, ezért annak megfelelő nevet is kaptam. Annamaria. Annyit viszont tudtak, hogy Hand családnévvel hagytak itt az árvaházban. Így vagyok én Annamaria Hand. A lány aki még azt se tudja megmondani hány éves, vagy hogy miért is került árvaházba. Én úgy logikáztam...ha valaki akinek a családneve Hand akkor az azt jelenti, hogy az a valaki a családtagom volt . Ennek a feltételezésemnek az a hátránya, hogy bárki, de tényleg bárki idehozhatott. Még azt is mondhatta, hogy legyen Hand a családnevem, mert miért ne? Rengetegszer kérdeztem a nővéreket, hogy ki hozott ide, és ők mindig ugyanazt válaszolták. "Egy nő". Ennyivel tudták le mindig.
Az árvaházban mindig csúfoltak. Gyakran neveztek "senki lányának", vagy "a senki"-nek. De még a "semmi" is előfordult. Gyakran szabadidőmben elhúzódtam a többiektől, és magam találtam valami elfoglaltságot. Próbáltam beszállni a velem egykorú lányok játékába, de nem ment. Ugyanúgy eltaszítottak, és ugyanúgy csúfoltak engem továbbra is. A nővérek persze észre sem vették ezt. Harold , az egyik nagy darab árva volt az aki imádott engem bántani. Mindig fellökött, mindig kigáncsolt. Ha pedig senkise láttam...megütött. Kedvenc foglalkozása voltam az biztos. Egyfolytában nevetett és külte rám a szitkokat. Hol szóban, hol egy ütésben.
Próbáltam egyszer-kétszer szólni a nevelőmnek. Sophianak, de mintha a falnak beszéltem volna. Olyan mintha mindeki gyűlölt volna engem ebben az árvaházban . Miért van ez? Miért pont én? Ki vagyok, és mit keresek itt? Hol az anyukám,és hol az apukám? Ezeket kérdezgettem magamtól.
YOU ARE READING
Marvel /A Boszorka/ A Földön
RandomMary mindig is egy fura lány volt, és mindig az is marad. Valami nagyon borzasztó történt a szüleivel , de ő erre nem emlékszik. Egy nap viszont arra ébred, hogy nem is fekszik hanem lebeg az ágya fölött. El is viszi őt a S.H.I.E.L.D. majd miden ke...