31.

361 24 0
                                    

  Gyorsan lépkettem, de bármerre is néztem, nem találtam meg az üldözőimet. De nem adtam fel, mert hajthatatlan voltam evvel kapcsolatban. Az ég már teljesen sötét volt mikor a Central Park mellett álltam meg. Befordultam a parkba, és leültem az egyik padra. Behunytam a szememet, koncentráltam. Meg akartam találni a fura alakokat.

   Ember...ember ...ember....Egyik sem látta őket...De mégis egy fiatal nő! Most is látja őket, de csak hátulról. A nő követte őket. Nem nem követte! Én követtem őket! Átvettem az irányítást a teste fölött.... a nő helyében én előveszem a telefonom, és úgy teszek mintha telefonálnék. Megyek az utcán egyenesen előre. Az idegenek befordulnak egy sikátorba. Én/ a hölgy megyek tovább, majd visszafordulok. Odalopakodok a falhoz, és benézek a sikátorba. Nincsenek ott, de egy ajtót veszek észre! Körülnézek az utcán, majd befordulok az utcába. Odasétálok az ajtóhoz. Meglepő módon nyitva van, és bemegyek rajta. Sötét szobába érkezek. Nincs semmi világítás. Csak az elöttem lévő szobából szűrődik ki egy kevéske fény. Odasimulok  a falhoz, és hallgatózom:
-Mondjátok el mégegyszer, hogy mi történt-kérdezte egy ismerős hang. Vagy csak számomra ismerős?
-Mikor befordultunk a sikátorba ő már eltűnt-válaszolt egy mély hang. Feltételezem az egyik csuklyás.
-Éreztetek valamit akkor?-kérdezte az ismerős idegen.
-Nem -felelte több mély hang is egyszerre.
-Akkor kezd átlépni a következő korszakba, és kezd új erők birtokosa lenni. Ez remek hír! Egyszerűen nagyszerű! Hozzátok ide nekem!
Elbújok a szobában, és hét alak távozására leszek figyelmes. Majd egy nyolcadik ember is megjelenik . Nicolas. De miről beszélt az elöbb? Milyen új erőkről? Aztán hallok valamiféle zúgást. Telefon zúgást. De nem a hölgyé a telefon, hanem az enyém.

   Kinyitottam a szememet, és újra a padon találtam magam. Borzasztóan fáradt voltam, majd kissé vártam míg észhez nem tértem. A telefonom csörgött a farzsebemben. Elővettem, és Lisa neve jelent meg a képernyőn. Felvettem.
Én: Halló?!
Lisa: Hála jó égnek, hogy felvetted! Már több órája keresünk téged mindenhol! Holvagy?
Én: A Central Parkban.

Marvel /A Boszorka/ A FöldönWhere stories live. Discover now